Reaguji na Michaela18: Děkuji..jogu cvičím běžnou, toto zkusím. Příští týden se chystám ještě k homeopatičce na detox dle Jonáše..tak uvidím..i když mi přijde, že jsem pročištěná ažaž..
Taky by mě zajímalo, zda příchod menstruace mi nějak v tom všem pomůže?

Ahoj, myslím, že ti budu schopná něco málo říct o tom, co tě možná ještě čeká, ale taky, čím spoustu věcí zastavit. Taky mi byla zjištěna leidenská mutace, musela jsem přestat brát HA po asi 5 letech... Najednou totální změna... vlasy mi začaly padat neskutečným fofrem, bohužel to možná i bylo rychlou ztrátou na váze přes 10 kilo během asi dvou měsíců, na to tělo prostě nebylo připraveno... K tomu neskutečná změna v pleti, místo malých pupínků se mi začaly dělat neskutečně natelké vředy, které ani nešly zakrýt, takže samozřejmě moje psychika taky na bodu mrazu, na hlavě tři chlupy jak krteček.... no hrůza...

S menstruací jsem teda problém neměla, ale zase neskutečná citlivost a bolest bradavek. Nemohla jsem se jich ani dotknout, podprsenka byla pro mě muka, ale když musíš, tak musíš... No.. abych to zkrátila... Koupila jsem si v lékárně tabletky na podporu růstu vlasů... byly dražší, ale tak pro krásu... zkombinovala jsem je s biosilem, koupila si glyco A na pleť, do toho ještě hlívu a začala jsem cvičit kalanetiku, což bych řekla, že je docela smyslem podobné józe, ale tělo se mi zklidnilo až po roce... Nicméně navštiv třeba dermatoložku...

Myslím si, že by mohla pomoct i změna stravy... začít nějakou dobu jíst jen "čisté" potraviny. Já musela díky žlučníku nastolit hodně přísnou dietu a díky ní jsem se více méně očistila od toho "svinstva", aniž bych si to vůbec nějak uvědomovala, hodně pít hlavně...

P.S.: Rozhodně se mi zvýšilo libido (to třeba to pocítíš taky), což přítel samozřejmě ocenil, já také a přestaly se mi dělat záněty, kterými jsem čas od času trpěla...

HA je hnus a jsem ráda, i přes to všechno, že jsem jí přestala brát... Vlasy mi dorostly, mám pocit, že jic mám víc, než předtím, vidím to na malých vláskách u pěšinky a pleť mám jak miminko teď... tak hodně zdaru... s tou menstruací to chce ale řešit co nejdřív...

Reaguji na Thinwiel: Děkuji Ti v prvé řadě za rozsáhlý příspěvěk Mě se tolik vředy nedělají, pokud jo, pomáhá mi na ně Eryfluid, k tomu mám od kožní (kam jsem samozřejmě letěla co nejdříve) Differine. Ten zatím nic moc. Nejhorší jsou pro mě "díry" v obličeji, póry které jsem na nikom opravdu nikdy neviděla. Ta mastnota k tomu - přijdu si nechutná :/
Já jsem prakticky vegetarián (chutná mi jen krůtí či kuřecí) a 80% jídelníčku je zelenina - syrová i tepelně upravená, luštěniny, sojové věci a to jím celý život. Nezdravé věci mi ani nechutnají, ani kořeněné atd.. Vlasy podporuju dýňovým olejem (mnam) a biosilem.
Pilates a jogu cvičím také, běhám, venku jsem hodně.
Menstruaci právěže řeším a možná budu muset na endokrinologii - mohlo by to s tím souviset...Nemáte s tímto ještě někdo zkušenost?? Souvislost štítná žláza vs. rozházené hormony..

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji consuelaleachim: možná budu muset na endokrinologii - mohlo by to s tím souviset...Nemáte s tímto ještě někdo zkušenost? Souvislost štítná žláza vs. rozházené hormony..

Štítná žláza může mít vliv, přece jen to taky žláza s vnitřní sekrec produkující hormony a všechny hormonální pochody v těle jsou provázané...I proto když člověk bere HA tak může mít lehce zvýšené hormony štítné žlázy......

Každopádně Ti přeji, aby se to všechno dalo co nejdříve do kupy

Hele, Diane je vážně silná antikoncepce. Taky mi ji dal doktor poněkud bezmyšlenkovitě, dával ji přece každý. A najednou ji vysadit je obrovskej zásah do organismu. Neznám žádnou holku, která by po vysazení Diane neměla problémy. I já je měla, vysadila jsem a padaly mi vlasy po trsech, měla jsem boláky po obličeji a nakonec jsem raději HA znovu nasadila, páč bych jinak byla plešatá.

Postupně jsem ale snižovala množství hormonů v HA. Ke konci jsem už brala jen Minesse, která má nejméně hormonů ze všech HA na trhu. Před půl rokem jsem HA vysadila a jsem naprosto v pohodě.....

Nebo můžeš taky zkusit Roaccutane.

Cituji bakalářka: ...I proto když člověk bere HA tak může mít lehce zvýšené hormony štítné žlázy.....

Jenže štítka produkuje thyroxin a ne ty hormony, co bych asi potřebovala :/
Ale děkuji Ti

Cituji Lisa: Před půl rokem jsem HA vysadila a jsem naprosto v pohodě.....
Nebo můžeš taky zkusit Roaccutane.

HA mi nikdo nepředepíše a ani nechci. Na Roa to akné asi nemám tolik (nemám to cystické a víc jak pár boláků taky ne, nevím, zda to předepíší na mastnou pleť a vlasy a porovitou pleť

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji consuelaleachim: Jenže štítka produkuje thyroxin a ne ty hormony, co bych asi potřebovala :/
Ale děkuji Ti

To samozřejmně, ale produkce hormonů se vzájemně mezi sebou ovlivňují. Takže paradoxně probléms e štítkou můževést i k problémům s jinými hormony.......

Cituji Lisa: A najednou ji vysadit je obrovskej zásah do organismu.

Souhlasím...Kor pokud jsi ji brala 9 let, to je docela síla (i ze strany doktora, protože takhle dlouho by se tak silná HA brát opravdu neměla....Měla by být terapeutická pro řešení okamžité hormonální nerovnováhy, ne univerzální lék na kané )...Já ji brala jen 2 roky a potom jsem přecházela na nízkohormonální Mirelle a musím říct, že to bylo bez problému.....

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na consuelaleachim: To vážně není pravda... Při užívání HAK dodáváš tělu umělé hormony - estrogen a progesteron, které se za normálních okolností vytváří na základně "příkazů, které dostávájí zhora". Když je v těle dostatek estrogenu a progesteronu, tlumí se i aktivita adenohypofýzy, odkud se produkuje luteinizační hormon, folikuly stimulující hormon a také thyreotropní hormon. Po dlouhodobém braní a následném vysazení tělo dostane šok, adenohypofýza jaksi nechápe, proč by měla najednou makat, když šest let vlastně pořádně nemusela a z toho plynou všechny potíže, které se mohou týkat i štítné žlázy.

arrow
profile_image
staarbucks
od 7. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já vysadila antikoncepci před měsícem, tak jenom netrpělivě čekám co přijdou za změny. Zatím jen neskutečná bolest vaječníků v době ovulace, citlivé bradavky a zvýšená chuť na sex.

Cituji bakalářka: Souhlasím...Kor pokud jsi ji brala 9 let, to je docela síla (i ze strany doktora, protože takhle dlouho by se tak silná HA brát opravdu neměla

No, neměla jsem tušení že se takhle dlouho nemá brát. Vědět to, hodim to z okna
Na nižší jsem poté neměla šanci přejít kvůli leidenovi.

Reaguji na Michaela18: Díky Mě je divné, že hormonální profil mám ok :/

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji consuelaleachim: No, neměla jsem tušení že se takhle dlouho nemá brát. Vědět to, hodim to z okna

Prývě to ymslím tak, že mi to přijde šílené ze strany toho doktora....takhle dlouho to do tebe pumpovat....

Já to měla stejně, až teda na to, že po cca 3 měsících se dala menstruace do pořádku a HA jsem brala pouze rok. No, už jsou to určitě dva roky po vysazení, vlasy se mi mastí stále, ale to mi ani nevadí, prostě si je myji každý den, pleť se o trochu zlepšila, ale stále to není ono.
Roaccutane bych ti hned asi neradila, já se mu taky bráním, tam se může stát, že půjdeš z bláta do louže a místo pupínků pak budeš řešit další nežádoucí účinky léčby Roaccutanem. Zkusila bych jíst více sóju, koupila si třeba rostlinné přípravky, které ženy používají v klimakteriu - na úpravu hormonů, nic tím nepokazíš a třeba to zabere, zkusila Acnevac, Biodermu Sébium, také si můžeš koupit volně prodejný Akneroxid a nezapomenout i hodně hydratovat pleť, ale určitě zkus navštívit i dermatologa. Mně třeba na kožním moc nepomohli, ale věřím, že to bylo prostě tím, že jsem narazila na 3 špatné lékařky.

Každopádně to chce určitě čas! Vím, jak je to děsivé, ale urychlit to prostě nejde, já to mám za dva roky určitě mnohem lepší než hned po vysazení, ale ještě jsem nedobojovala...

To, co tu píše Michaela, je pravda.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji consuelaleachim: Díky Mě je divné, že hormonální profil mám ok :/

To je zvláštní no. Každopádně vzhledem k tvým problémům tou hormonální jógou dle mého názoru nic nepokazíš.
Reaguji na L-pari: Je to šílené... Být tak informována před tím, než jsem HAK začala brát, vůbec bych s ní nezačla. Existují jiné šetrnější metody ochrany (tělísko, Femcap, pharmatex, kondom).

Cituji bakalářka: Prývě to ymslím tak, že mi to přijde šílené ze strany toho doktora....takhle dlouho to do tebe pumpovat....

je to síla no... a co vím, předepisuje to vesele dál leta a leta..vždycky: nějaký problém s Dianou? ne. Ok napíšem recept.

Cituji Michaela18: Je to šílené... Být tak informována před tím, než jsem HAK začala brát, vůbec bych s ní nezačla.

Asi tak. Mě ten doktor tvrdil že akné atd vyléčí jen HAk. Opravdu říkal "vyléčí" - neskutečné.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené