Reaguji na LucaX:
Děkuju moc
Určitě hned po zkouškovém vysadím a pak poreferuji, co to se mnou dělá. Už se docela i těším

Tak včera sem měla poslední prášek...budu informovat co se bude dít

arrow
profile_image
Majulis
od 15. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak jsem také vysadilo HA. Brala jsem jí 6 let. Neberu teprve 14 dní tak je docela brzy pozorovat změny. Mám pocit, že se mi maličko líp dýchá a nejsem hned zadýchaná, ale možná, že si to jenom namlouvám. Asi se mi trošku víc mastí vlasy, ale není to žádná tragédie. Teď jsem spíše zvědavá, jestli dostanu menstruaci. Jinak jako náhradu za HA s přítelem používáme Pharmatex a doufám, že nebude mimko , ale snažíme se vše dodržovat tak snad ne. Vyzkoušeli jsme jak krém, tak globule a ty globule mi přijdou lepší. Rychle se to zavádí (sice se pak musí počkat 5 min, ale to aspoň využíváme k předehře ) a není to tak asexuální jako krém. Ten se všude hodně rozmaže a jsem dole celá bílá a přítel je taky špinavý. To zrovna není moc sexy Ty globule nám nikde netečou a když se rozpustí, tak je to čirý. No, to bylo pár jen pár zkušeností, třeba někomu pomůžou. Budu pak informovat, jestli jsem to dostala

Reaguji na Majulis:

Já byla rozhodnutá pro krém, ale rozhodla jsem se po přečtení tvého příspěvku, že zkusím globule...chci, aby to co nejmíň narušovalo...a to bílý krém všude asi nesplňuje myslela jsem si, že je to nějaký čirý gel, ale tak bohužel ne

arrow
profile_image
zion
od 19. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

tak já jdu taky do toho

antikoncepci jsem brala 3 roky a v poslední době si víc uvědomuju, co to se mnou dělá. Hlavně jsem si to tedy uvědomila po přečtení téhle diskuze. Jsem taková utlumená, bez nálady, depresivní, na nic nemám chuť a nic mě nebaví... Bojím se, jak tělo na vysazení bude reagovat, ale jak tady většina píše....stojí to asi za to.

Jediné co mi na tom vysazení bude vadit je to, že už nebudu moct ovlivnit kdy menstruaci budu mít a kdy ne. Takhle, když mě třeba čekala dovolená, tak jsem prostě spojila plátíčka. Teď to bude asi horší.

Holky, HA jsem vysadila po 5 letech a snad to nezakřiknu, ale je to to nejlepší, co jsem udělala.. celých 5 let mě trápily kvasinky, bolestivý sex, svědění, chlamydie... zoufalá jsem byla fakt dost nic mi nepomáhalo, když už, tak jen na chvíli..Díky internetu jsem zjistila, co je HA zač a že ty problémy může způsobovat ona...a zdá se, že ano..vysadila jsem cca před 3 měsíci a od té doby, NIC! žádné svědění, kvasinky... sex je čím dál lepší (musím zaťukat ) Je pravda, že se mi zhoršila pleť, ale to se snad zase spraví.. MS naskočila v pohodě, akorát je teď dost nepravidelná.. no uvidíme, jak to půjde dál každopádně se k ní už nikdy v životě vrátit nechci. S přítelem používáme jak kondom, tak Pharmatex a je to v pohodě

Já jsem teď taky vysadila prášky, brala jsem je v kuse asi 8 let. Je to teprve týden, tak jsem na to zvědavá, co tu čtu, jaké má kdo potom problémy s pletí, tak se toho šíleně děsím! A celkově si to bez nich nedokážu moc představit, že si nebudu moct regulovat menses, bude delší, bolestivější, a vlastně i se sexem to bude prekérka... Nikdy mi antikoncepce problémy nedělala, spíš vidím jen pozitiva.
Taky doufám, že na mě nepřijdou chutě na sex, to by se mi moc nelíbilo

Ahoj, po přečtení do toho asi půjdu taky. Beru 5 let Yadine. je to pl roku zpátky kdy jsem musela kvůli nemoci vysadit prášky asi na 3 měsíce. Pak jsem nabrala znova a teď mam mastné vlasy každý 3.den (nikdy se mi nemastili) a ukázala se mi celulitida a taky jsem nějaký to kilo nabrala. Takže asi do toho půjdu taky. Bojím se abych neotěhotněla. Přítel je taky jedině rád abych to už neužívala. Doberu a kašlu na to

arrow
profile_image
Majulis
od 15. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak včera jsem dostala menstruaci. Měla jsem jenom tři dny zpoždění. Tak snad to bude v pohodě i nadále. Zatím nic zvláštního nepozoruji, celkově se cítím moc fajn, jako bych měla větší chuť do života. S HA mi bylo často i divně od žaludku, ale už to je v pohodě. Tak jsem někoho také povzbudila

arrow
profile_image
Sasanka
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

po 7 letech jsem přestala s HA, zatím je to jen měsíc...ms je silnější, jinak všechno úplně stejné. Zatím teda

arrow
profile_image
Angeeli
od 8. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj hlásím se po čase, abych zase přispěla, je to 8 měsíců, co neberu. MS se mi srovnala a teď to vždy dostanu +- max. 2 dny. Vše až na pleť je lepší, trápí mě pořád ucpané póry, občas jakoby krupička, ale klasické akné nemám vůbec. Takže snad se i ta pleť srovná. A už mě pěkně dlouho nebolela hlava juchůůů

arrow
profile_image
AbiSabi
od 17. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahooj holky, taky vysazuju po roku a půl HA a čím víc, si pročítám na netu ,,špatné" ohlasy na HA tak jsem ráda, že jsem to udělala. V pondělí jsem vysadila a dnes se dostavila MS. Jen se bojím toho, že se mi opět vrátí nepravidelná MS. Mívala jsem ji tak, že jsem měla cca 5 dnů MS po skončení 14 dnů nic a zase 5 dnů ms. Takže jsem ji měla skoro pořád a to mě štvalo. Doufám, že se mi to už upravilo a nebude mě to zlobit

Jinak některé slečny tu psaly o Jančových tabletách a Gynex..? Máte s nima zkušenosti? Myslíte, že když jsem před braním HA mívala takové cyklusy, že by mi pomohly je ustálit tak jak jsem je měla při braní HA
Děkuji za odpoved

arrow
profile_image
choco57
od 19. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím slečny. Vysadila jsem antikoncepci asi před měsícem a ždáné změny ještě nepocituju akurát jsem už 3.den strašně unavená myslíte že to může být tím vysazením? Děkuji

arrow
Neprodává v Bazaru

Holky ahoj,tak ja taky pred 3mesici vysadila.. no změny žádné akorád se mi stále nedostavila menstruace to mě štve..mám z toho docela strach no musím co nejdříve zajít k doktorovi... za jak dlouho ste po vysazení dostali menzes?? Díky za odpovědi.... jinak je to super..pupínky žádné,lepší nálada...

arrow
profile_image
Angeeli
od 8. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Nikolka01: dlouho ste po vysazení dostali menzes?

já to třeba první měsíc dostala 31.den ale druhej až 40.den, ale 3 měsíce je dost no.. mohla bys třeba napřed zkusit ten Gynex, možná se ti to tím srovná a k doktoru nebudeš muset.. mě ty vyvolávačky přijdou takový násilný i když po takový době už bych nad tim taky přemýšlela

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené