arrow
profile_image
kockaaa
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Hlavně že mě doktor říká, ž je fakt nízkodávková, v tom aby se čert vyznal. Já brala Diane, ale pak jsem zjistila, že Chloe je úplně to samý, ale jiná firm a o 200 Kč levnější, tak beru už nějaký let Chloe. Ale taky se mi zdá, že už nemám takovou chuť na sex. Důvod proč antikoncepci beru, je to, že echci být samořejmě těhotná, ale hlavně proto, že mám nadměrné ochlupení-hirsutismus a Chloe to má omezovat. Jako ale chlupy mám pořád dost, i v obličeji a když jsem řekla dr., že bych antikoncepci přestala brát, tak mi to strašně vymlouvalm, že se prý pak to ochlupení zhorší! No nevím, ale je fakt, žeto co te´d slýchám o antikoncepci a vlivu na naše zdraví mě dost znepokojuje. Holky, máte někdo zkušenost s vysazením při hirsutismu??

arrow
profile_image
Mauci
od 9. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Verci
Budu zde asi reagovat na více příspěvků, ale předně... brala jsem HA Chloe, kterou jsem kvůli mononukleoze musela vysadit. Po nějakém půl, 3/4 roce jsem se k ní vrátila a musím říci, že pleť před braním HA byla podstatně lepší, i mé okolí si toho všimlo. To by mi však nevadilo tak jako to, že během 1. měsíce znovuužívání jsem přibrala 9 kg při naprosto stejném životním stylu, cítím, že se mi změnila "povaha"- jsem náladovější, pocity bezmocnosti až braku, bez užívání HA jsem byla vyrovnanější a co se týče libida- to se podstatně oslabilo. Je otázka proč ji stále užívám, ale protože studuji VŠ, dítě si nemůžu dovolit, poté výhodou jsou určitě slabší menstruační bolesti a krvácení, občas se hodí i nějaké to posunutí cyklu kvůli dovolené atp., a také jsem po vysazení trpěla problémy s močovými cestami - (mohlo to být však způsobeno i zimním obdobím) Opravdu silně váhám, zda zkoušet jinou HA, spokojit se s touto, či opět vysadit a nebrat nic.? V jeden čas jsem byla téměr 100% přesvědčená, že již žádnou HA brát nebudu, ale něco málo z plusů, mě přesvědčilo... Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo radu, co byste dělali? Děkuji za podělení se o zkušenosti.

arrow
profile_image
chelsinka
od 4. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já mám uplně stejný problém s přibíráním..už jsem předtím jednou Chloe vysadila a po dvou měsících zase začala brát a s postavou se mi začalo dít něco šílenýho,pak jsem je vysadila definitivně a je to půl roku a přibírám..a jsem z toho dost neštastná...ale přijde mi to spíš jako zavodnění...Nevíte někdo jestli se to časem vrátí do normálu nebo zůstanu už taková?protože cvičím a jím zdravě...takže nevím jak jinak to ovlivnit...máte s tím někdo zkušenost??

arrow
profile_image
kacpo
od 9. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jejda holky vy mě děsíte...já jsem chloe vysadila v únoru (v mém posledním příspěvku to píšu) a od té doby jsem nedostala menstruaci, takže jsem si dneska pěkně zašla za paní doktorkou a ta mi dala injekci a řekla, že bud budu muset chodit každý měsíc na injekci, nebo znovu začít brát chloe a nebo brát něco jinýho...tak jsem si řekla, že teda začnu znovu brát chloe (už kvůli zlepšení pleti) ale jak tady píšete, že přibíráte po znovunasazení chloe, tak se úplně bojím...od toho unora jsem přibrala 7 kg a nechci přibírat další

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem po chloe přibrala 10 kg. Byla jsem docela zavodněná, což je fakt, ale na druhou stranu jsem přibrala nejspíš i proto, že jsem se začínala zakulacovat do ženských tvarů
Musím říct, že po vysazení, což je nějaký rok a půl zpět se mi váha zastavila a tělo se odvodnilo. Od té doby mám 3 kila dole.
Moje nálady byly nesnesitelné, byla jsem jako časovaná bomba.

b]kacpo[/b]
To je divné. Jestli jsi to předtím, než jsi začla brát HA dostávala pravidelně, tak by to doktorka neměla řešit znova stejnou antikoncepcí, ale léky, které ti upraví cyklus tak, abys to pravidelně dostávala, bez HA.

arrow
profile_image
kacpo
od 9. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

AnyBany
nene...předtím jsem to taky neměla pravidelně, což byl jeden z důvodů, proč jsem to začala brát...ale to mi bylo 15 a tak nějak jsem doufala, že ted už by to mohlo být v pohodě...ale nic...

arrow
profile_image
Lety
od 5. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, Chloe beru ted 4 měsíc kvůli pleti, ale zatim žádné změny nevidím, možná i pár pupínků přibylo. Nevim, jestli mám ještě čekat, že se to zlepší, nebo se s tím smířit. Bojím se, aby se mi pleť ještě nezhoršila =(

arrow
profile_image
Mauci
od 9. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já jsem začala se znovu užíváním chloe a za měsíc jsem přibrala 9 Kg..! Nyní mám u sebe recept na Yadine, ale přemýšlím, zda ho vůbec vyzvednu, zda nepřestanu s HA nadobro.. Byla jsem necelý rok bez HA a mohu říct, že jsem to byla "zase já". Ale nevím, zda se po vysazení HA vyloučí zadržovaná voda, nebo musím brát Yadine (s podporou nezadržování tekutin) aby se ta voda vyloučila...? Mohl byste někdo poradit? Děkuji za názor.

Zastavila Chloe některé z vás padání vlasů? Sestřence padaj úplný chuchvalce a má i akné (v 29ti).

Nikdo nic?

arrow
profile_image
kacpo
od 9. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

prskafka
já nic takového neregistrovala...měla jsem problém s padáním vlasů, ale já mám špatný krevní oběh (špatně se mi krev dostává do končetin a hlavy), takže jsem chodila k doktorce chvilku na "sněžení" a to mi pomohlo...ale at si radši sestřenice zajde ke kožní, tam jí diagnozu určí snad nejpřesněji...

kacpo
No právě že přišla s tim, že kožní to uzavřela jako hormonální problém, štítnou má prý v pořádku a gyn.jí nabídl chloe, jenže ona je celkově proti horm.antik.tak to nechce brát, pokud neví jestli jí to pomůže, je mi jí docela líto, má polovinu vlasů co dřív.

arrow
profile_image
kacpo
od 9. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

prskafka
noo tak to fakt nevím..jestli není žádná jiná možnost, než antikoncepce, tak na to bude muset přistoupit...ale já za sebe musím říct, že jsem změnu, co se týče vlasů, s chloe nezaznamenala....takže asi neporadím

kacpo
A co ti tedy zastavilo padání?

arrow
profile_image
kacpo
od 9. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

prskafka
no to už jsem psala...mám špatný krevní oběh, takže mi pomohlo až takové "sněžení"..chodila jsem pravidelně chvilku k doktorce a ta mi na hlavu stříkala dusík, který je ledový a to mi ten oběh krve v pokožce hlavy rozproudilo...jinak jsem si dřív neumývala vlasy co nejstudenější vodou a na radu doktorky jsem to začala dělat a myslím, že to taky udělalo své...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené