Přejídáte se? Riskujete zdravotní potíže

Časté přejídání není úhlavním nepřítelem pouze pro vaši postavu, ale také pro vaše zdraví!

Asi všichni známe ty chvíle, kdy doma či v restauraci spořádáme posledních pár soust, která nám zbývají na talíři, přestože už se už dávno cítíme sytí. Když k tomu dojde jednou za čas, skončí to pouze nevolností, která za chvíli přejde. 

Nicméně pokud se přejídání pravidelně opakuje, může vést k nadváze nebo dokonce obezitě, kterou často provází vysoký krevní tlak, cukrovka nebo nějaký typ kardiovaskulárního onemocnění.

Jak poznat, že se přejídáte? 

Základní krok vedoucí k tomu, že se vám podaří vyřešit problém s přejídáním, spočívá v tom, že si přiznáte, že ho vůbec máte. Spousta lidí se totiž při jídle nepozoruje a v důsledku si mnohdy ani neuvědomuje, že toho sní mnohem více, než ve skutečnosti potřebuje. 

O tom, zda to s jídlem přeháníte nebo ne, se můžete spolehlivě přesvědčit pomocí jednoduché tabulky, do které si budete zapisovat vše, co během dne sníte. 

Jelikož žijeme v dost uspěchané kultuře, často se nám může stát, že úplně zapomeneme na to, co jsme vlastně během celého dne jedli. Proto si s sebou jeden den zkuste nosit nějaký sešit, kam si okamžitě zapíšete každé jídlo, které sníte, včetně jeho množství. 

Nezáleží na tom, zda jej budete uvádět v gramech, kilojoulech nebo kaloriích, jde jen o to, abyste si udělali hrubou představu. 

Ideální bude, když si ke každému jídlu také uděláte poznámku o tom, co vás k němu přimělo, tedy jestli vás přepadl hlad, chutě nebo nával stresu, který jste se snažili “zaplácnout”. Právě stres a další negativní pocity totiž bývají jednou z hlavních příčin přejídání

Rozhodně to však neplatí pro každý případ, často se se totiž může jednat pouze o následek nepravidelného či špatného stravovacího režimu. 

img

Jak přejídání zabránit? 

Pokud chcete s přejídáním definitivně skoncovat, měli byste se v první řadě naučit jíst v pravidelných intervalech a hlavně pomalu. Chvíli trvá, než žaludek odešle mozku signál, že je plný. Pokud si tedy s jídlem budete dávat načas, budete se cítit sytí, a tak se jen tak nepřejíte - pokud ovšem zavčas přestanete. 

Jestliže už se přejídání na vaší figuře stihlo projevit, mohla by vám pomoci proteinová dieta. Tak jako každá nízkosacharidová redukční dieta je založená na stravování s omezeným množstvím cukrů. 

img

 Avšak s KetoFit.cz je postup mnohem jednodušší, jelikož máte jídla již připravena, a tak si s jídelníčkem nemusíte dělat žádné velké starosti. 



Komentáře

Žakuja
Už se tři roky držím a nepřejídám se. Začátek byl těžký, ale po měsíci si člověk zvykne a je mu pak líp
NAPSAT KOMENTÁŘ Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pouze Vám na ní zašleme ověřovací zprávu.
(Váš komentář se zobrazí až po ověření Vaší e-mailové adresy.)

Jméno


Email


Komentář
:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video


Pošlete mi oznámení o dalších komentářích.
Zde se můžete Zaregistrovat (bez zaslání komentáře), případně Přihlásit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.




TIPY A TRIKY
Holky sobě aneb proč je nejlepší jet do lázní s kamarádkou?

Holky sobě aneb proč je nejlepší jet do lázní s kamarádkou?

Životní styl komerční článek

Důvodů, proč se vydat na čistě dámský víkend, je hned několik. Pobavit se ve společnosti stejně nezadané kamarádky, relaxovat pár dní s maminkou či sestrou nebo oslavit rozlučku se svobodou. V lázních na vás bude čekat nespočet příjemných wellness procedur a navíc si užijete společnost spřízněných holčičích duší!

DOPORUČUJEME
To Tap: Alternativní parfumerie, která okouzlila Brňany

To Tap: Alternativní parfumerie, která okouzlila Brňany

Kosmetika komerční článek

Na začátku stála myšlenka dopřát zákazníkům i ty nejluxusnější parfémy za přijatelné ceny. Mladý pár z Brna se proto rozhodl otevřít parfumerii, kde budou zákazníci vybírat čichem a nikoliv podle značky a vzhledu flakónku. A zabralo to.



NOVÉ
5 aplikací, které usnadní rodičům život

5 aplikací, které usnadní rodičům život

Životní styl komerční článek