arrow
profile_image
KitKatka
od 4. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji heluska: domácí lučina

Mohu se zeptat, jaká je ta domácí lučina? Už jsem viděla na internetu recept, ale zatím jsem ji nazkoušela

arrow
profile_image
KitKatka
od 4. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na princezna.consuela:

Já si od Jiliian odcvičila Shred i Ripped a nohy mi trochu zhubly. A teď to střídám. Včera např. Cardio Cickbox, dnes Cardio1 z Body Revolution, Bob Harper, Pop pilates. Když budeš cvičení obměňovat myslím si, že tě to bude víc bavit

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji heluska: No je strašně zajimavé, že zrovna všechny čtyři máme SNÍŽENÝ metabolismus

já tam totiž uvedla, že byl u mě rozdíl mezi nejmenší váhou a největší přes 10 kilo, a že jsem už hubla, (od té doby co dávám váhu dolů až do teď), tak možná proto

arrow
Neprodává v Bazaru

Recept co jsem dělala já

Cituji KitKatka: Mohu se zeptat, jaká je ta domácí lučina?

Vynikající Recept co jsem dělala já

arrow
Neprodává v Bazaru

Rozhodla jsem se, že si uvařím tukožroutskou polévku (minimálně na 4 dny) a budu ji jist. Potřebuji zhubnout. Samozřejmě, že u toho budu cvičit a pít dostatek čisté vody (s citronem)

po dietě se budu opět zdravě stravovat a jojo efekt nebude, mám odzkoušené.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Baronella: uvařím tukožroutskou polévku (minimálně na 4 dny)

No nevím jestli je to nejlepší nápad - sice něco zhubneš ale určitě NE TUK tak maximálně aktivní hmotu (vodu a svaly).... Kde vezmeš bílkoviny, sacharidy? Ta trocha co je v polívce ti opravdu stačit nebude, pozor na to

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji heluska: SNÍŽENÝ metabolismus

u sebe tomu i docela věřím, ale samozřejmě to není přesné na 100%, mám téměř denně opravdu velký výdej (1,5hod v posilovně-cca 600-700 kcal), takže se nebojím jíst víc a pod bazální metabolismus určitě nejdu.
U mě to bude podobně jako u Zdenis - také mám ten rozdíl přes 10 kg, a uvedla jsem, že jsem se v minulosti pokoušela hubnout 3-5x. Navíc když do toho přičtu to hladovění a přejídání celou pubertu.. Teď se to snad už dává dopořádku

Reaguji na Baronella:
Polévku dělala mamka, na chuť je vcelku dobrá.. Ale bacha na to. Svaly jsou cenný Ne, že budeš jíst jen polívku 4 dny!
---------------------------------------------
sn: lívanečky podle Boba Harpera s tvarohem, šťáva z grepu
sv: - (pozdní vstávání, holt nemám školu)
ob: cibulačka (bez zásmažky atd.), fazolové lusky s tuňákem
sv: hrneček syrovátky a Hollandia bílá s amaranthem a vlákninou
ve: pečený lilek, 2 knackebröty s Lučinou a krůtí šunkou

cv: 45 min kardio+ posilování

na snídani si udělám mufiiny alá brownies z fazolí, červené řepy a kakaa.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji princezna.consuela: Myslíte, že je účinné hodně střídat cviky?

Určitě střídat pro svaly si myslím je to tak lepší, aspoň si jakoby nezvyknout na jeden a ten samý pohyb

arrow
profile_image
Lucieta69
od 12. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji princezna.consuela: Myslíte, že je účinné hodně střídat cviky?

Já myslím, že je to dobře, když to člověk takhle kombinuje. Mě osobně to třeba i více baví Většinou se snažím posilovat celé tělo, ale mám dny, kdy cvičím jen břicho, další den nohy a tak. Což by nebylo dobře, kdybych posilovala jen jednu část těla. Většinou se snažím všechny partie, ale cviky obměňuju

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji yankeecandle: na snídani si udělám mufiiny alá brownies z fazolí, červené řepy a kakaa.

Taky se na ně už hrozně dlouho chystám ale jelikož jsem jsem zase obě dvě plechovky fazolí spotřebovala o víkendu na kuřecí na chilli, musím prvně doplnit zásoby.
Ale nějaké dobré muffinky bych udělat mohla díky za tip

jee, ty fotky jídel jsou skvěláá věc! Taky něco vyfotím. Všechno bych si dala

Reaguji na Han:
Ty diety v době puberty jsou mor Znám sama a nejradši bych se liskla.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji heluska: Před snídaní:rozpustná káva s mlékem a malinkou lžičkou medu
Snídaně: kostička hořké 74% čokolády, banán (rychlo snídaně před doktorem)
Svačina: krupicová pohanková kaše z polotučného mléka, jahody, mandlové plátky,dat. sirup
Oběd: zbytek kuřecích nudliček na chilli s kukuřicí, fazolemi, cibulí, pórkem, opeč. bagetka
Po obědě: kostka hořké čokolády 10g, lískové oříšky, sušené švestky
Svačina: žitný chléb, domácí lučina, mrkev na páře,
Svačina: plátek domácí drůbeží tlačenky a malinký kousek uzené makrely
Večeře: proteinová palačinka s jogurtem, jahodou, 1/2,banánu, 2 kostičky 74% čoko,
Před spaním: malý koktejl ze syrovátky, polotučného mléka a proteinu (potřebovala jsem dohnat příjem a bílkoviny )

Reaguji na heluska:
Miluju tyhle koktejly a ta kaše, hezký! Zítra ráno zkusím koktejl z ovesného mléka, manga a 1/2 banánu. Z ananasu nebyl nic moc (vadí mi ty vlákna).

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené