arrow
profile_image
julia
od 14. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky tak já hlásím že mě postihla nějaká sb viroza nebo bacil z jídla, netuším, každopádně noc na dnešek jsem trávila z části na wc s lavorem na klíně, nacpala jsem se endiaronem a už je to lepší, ale jsem unavená, mám pořád trochu křeče v břiše a je mi každou chvilku zima, takže jídlo během dneška:
suchý rohlík, pár piškotů, pár suchých knekebrotů, hlava z brumíka, černý čaj se lžičkou a půl cukru 3 půllitry a něco málo vody.
doufám že zítra bude líp, dneska se mi z bílkovin zvedá žaludek, večer bude asi zas rohlík jestli přijde hlad

arrow
profile_image
Luc1
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, moje dnešní jídlo:

SN: 2plátky fitness chleba, trocha gervé, 2vaječné bílky, 200ml 100%pom. džusu
SV: jablko
OB: 250g hovězího steaku, grilovaná zelenina
SV:cottage
VE: zeleninový salát(ledový salát, rajče, paprika, parmazán, trocha oliv. oleje)

Ještě mě čeká běhání a posilování.

Akorát teda po svačině pociťuju hlad, tak nevím, jestli přidat trochu víc jídla. Ale zase mi to pak nevyjde kaloricky.

arrow
profile_image
Jitulin
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Doplňuju večeři...a to bych nebyla já, abych do toho nenarvala ovoce a ořechy....takže drožďová pomazánka s brusinkami, pistáciemi a sezamem Asi to zní ujetě, ale chutná to fantasticky!

arrow
profile_image
Mireia
od 13. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pročítám to tady, ale samotné se mi sem nic psát nechce - ačkoli sama mám myslím jídelníčky docela slušné - ale znáte to, měla bych pocit, že jsem se zavázala a šup, najednou to pokazím!

Dnešek byl, pravda, slabší - a právě proto píšu. Co myslíte, je jeden takovýto den v rámci redukčního jídelníčku povolen (s tím, že nějaké drobné "hříšky" si dopřávám skoro denně, protože pak nevyluxuju, na co přijdu - třeba čtvereček čokolády, který mi nabídla kamarádka, kakao (nutno dodat, že neslazené) k odpolední svačině, kousek čokolády ke kafi, ovesnou sušenku na chuť po snídani atd.)

Tedy:
Snídaně: Bílá Hollandia s rozinkami, lněným semínkem, ovesné vločky, jablko
Svačina: Hrst oříšků kešu (nestíhala jsem)
1 hod plavání
Oběd: polévka s nudlemi a hráškem, špenát (+ olej, mouka, cibule, vejce, mléko) - dala jsem si ho opravdu hodně; kousek krkovice (byla dost tučná, takže opravdu jen kousek); bramborové knedlíky jsem odmítla
cca 1,5 hod úklid (docela aktivní )
Svačina: Paprika, puding CrémeOlé (zaháněla jsem jím chutě)
Večeře: "Tortilla" s kouskem kuřecího řízečku, ledový salát, paprika, místo dressingu jogurt Hollandia

Celkem asi 6500 kJ (spočítáno mám 6400, takže jedu podle toho)

(Zvýrazněné potraviny mě trochu trápí.)

Když to tak čtu, nezdá se mi to nijak zlé - i STOB mě docela chválí (až na málo bílkovin a přešvihnuté tuky, ale to mě tolik netrápí, třeba těch tuků jsem měla poslední dva dny málo). Ale já mám nějaký přecpaný pocit (možná je to tím, že jsem večeřela dost brzo po odpolední svačině) a říkám si, kde je chyba. Uklidníte mě, že to není tak zlé?

arrow
profile_image
Luc1
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já myslím, že sem tam nějaký hříš je povolen. Ale, aby to nebylo denně!!

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Mireia:

Sice netuším, co je puding CrémeOlé, ale taky se chystám v nejbližší době na puding Bez cukru a z mandlového mléka, ale ani z "normálního" pudinku nemusíš mít výčitky, když to byla součást svačiny A tortilu mám taky moc ráda, díky za inspiraci Akorát si do ní dávám restované kuřecí, ne "řízek" Tvůj jídelníček se mi líbí, kromě té krkovice, ale to je můj problém, nemám ráda tlusté maso

Dnes:
SN: 2 kousky mrkvového řezu
OB: miska kuřecího vývaru s masem a zeleninou, velký kuřecí steak (215 g) a 2 lžíce bramborového salátu
SV: půl pomela, caro se sójovým mlékem
VE: celozrnné špagety (120g) s restovanou cibulkou, pršutem a lžící bio dětského kečupu

Přesně 100%/109%/90%, celkem 6 279 kJ.

arrow
profile_image
Kimm
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji moniiik: Taky se mi moc líbí tvůj blog...až se stydím, že ten svůj poslední dobou tak zanedbávám Ale už běžím napsat taky článeček A hlavně ti gratuluji k úbytku! Je to sice pomalé, ale hlavně, že to jde

Moc díky Mony, jsem ráda, že tě to vyprovokovalo něco napsat, na tvém blogu jsem si poprvé uvědomila, že se sebou musím něco dělat, takže se tam budu vždycky vracet a těšit na další příspěvek

Tak přidám fotku ještě své večeře)

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kimm:

Ta omeleta vypadá naprosto luxusně! Dělala jsi ji jenom z vajíček nebo spíš jako palačinky?

arrow
profile_image
mička
od 6. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kimm: Ty palačinky vypadají úchvatně!! Ale asi jsou z hladké mouky že? Nebo se pletu? Mňam Že by se daly udělat tak krásné i ve zdravé verzi?

arrow
profile_image
Kimm
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mička: Reaguji na moniiik:
Holky, dala jsem přesný recept na svůj blog, je to úplně zdravé, nízkokalorické a bez mouky

arrow
Neprodává v Bazaru

Jedly jste někdy nekterá podle Mačingové? Moje mamka včera začala očistu znovu a já jsem přemýšlela jestli začít taky. Uvažovala jsem jestli není málo, když sním na snidani mrkev a jablka,potom řepu se sýrem a potom fazolové lusky, ikdyž si mezitím dám opět jogurt jako svačinku, tak mi to přišlo málo, když moje cvičební nasazení je někdy i víc než dvě hodiny denné,jinak v průměru tak hodinu půl minimálně . Neměla jsem u toho detoxu nikdy hlad ale proste se mi zdá, že to u takto cvičícího člověka nepokryje bazální metabolismus. Tak jsem se rozhodla že paní mačingové napíšu alespon jestli by mi řekla jak je to v její stravě s hodnotama bílkovin,tuků a sacharidů. Doufala jsem že by v tom mohla mít přehled a že si nebudu muset sama rozpočítat každou lžičku olivového oleje apod, protože mi to moc takto počítat nejde, nemám na to trpelivost počítat hodnoty v uvařených jídlech, vždycky to delám jen od oka .

No každopádně myslela jsem si, že člověk, který chce aplikovat svuj jidelniček na celý svet by to mohl mít nějak spočítané ale pani mačingová byla pěkně protivná a odepsala mi něco ve smyslu.
"Tímhle se nezabývám!" Mačingová
Což mě donutilo pochybovat o jejím jídelníčku.. Když se nezabývá ani pomeřem živin.
Její jídelníček mi sice hodne pomohl i ze zdravotní stránky ale usoudila jsem, že když si mamka udelá pouze lusky a já si k tem luskům udělám plátek kuřete nebo ryby a nebo si dám někdy místo pohankových vloček, ovesné vločky(které nepoužívá vubec), tak se nic nestane a určitě mi to na zdraví neublíží...
Tak co myslíte? musela jsem se z toho vypsat, protože mě celkem naštvala..

Jinak dnes:
sn(podle mačingové) mrkev,jablka,ořechy,med rozinky
ob:budu si dělat brambory ve slupce s tvarohem a kefírem(mňamka ale nikdo to skoro nezná)
ZUMBAAA
sv:domácí proteinová tyčinka
vč:zelenina a něco...ješte nevím

ate svačiny a večeře co jsou dvakrát si nevšímejte..když dám upravit, tak ono to tam není, takže to nemužu smazat, nechápu

sv:domácí proteinová tyčinka
vč:ještě nevííím

arrow
profile_image
Kimm
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Peg: podle Mačingové

Peg, já myslím, že jsme to v září/říjnu dokonce držely "spolu", pokud si dobře pamatuju Ale já toho po třech týdnech nechala, břicho jsem z toho měla jako balon (snad +5 cm v pase), ta jídla mi vlastně ani nechutnala a cítila jsem se příšerně. Za mě teda už rozhodně ne... Ale zase chápu, že to někomu pomůže, já být tebou tak normálně jedu tuhle běžnou stravu kombinovanou s nějakýma věcma z té knížky. Zase ne všechno je špatné - třeba ta zmiňovaná snídaně, lusky i brokolice jsou fajn

arrow
profile_image
maggggda
od 20. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, jsem po víkendu zpět. Všechny vás obdivuju, jak máte krásné jídelníčky i během víkendu. Já jsem byla s našima na chalupě, takže o jídlo nebyla nouze a jak už to tak bývá, o víkendu se prostě neomezuju a podle toho to tak vypadá - samé pečivo, sladké, málo bílkovin. Kdybych se snažila hubnout, asi bych z toho měla hodně špatné svědomí. Vzhledem k zomu, že udržuju, tak doufám, že to zas takový průvih není I když teda toho sladkýho bylo požehnaně...

Pátek
SN – 25g cornflakes, malý pomeranč, skořice, káva s mlékem
OB - zapečené brambory se zeleninou, zottarrelou a hermelínem figura
SV – pikant šunka-sýr z list. těsta, káva s mlékem
SV – kus eidamu
VE (pozdní) – 2 sladké kynuté bulky, houska s máslem, dalamánek, spousta sušenek

Sobota
OB - dušená mrkev s rýží (snídaně nebyla, spala jsem do 12 hod)
SV - kynutý koláč (110g), jablko, káva s mlékem
VE – 2 míchaná vajíčka, dalamánek, okurka, paprika, led. salát

Neděle
SN – 2 bratisl. rohlíčky (makový a ořechový, celkem 100g), 8 sušenek
SV – 8 sušenek
OB – pikantní kuřecí směs s oříšky, zeleninová obloha
SV– půlka makového rohlíčku (20g)
SV– kousek bagetky, spousta cukroví, káva s mlékem
VE – bílý jogurt, 2 vl.oříšky, sklenka vína

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Leilaa: Štítku už mám sedm let než mi na to přišli, tak jsem přibrala skoro 15 kilo chtěla jsem jen spát, padaly mi vlasy, byla jsem šíleně unavená, slabá a byla mi pořád zima.
No je pravda, že se mi se štítkou (sníženou) hubne hoodně blbě ale taky si za to můžu tak trochu sama, jelikož mi dělá hrozné problémy NEZAPOMÍNAT si brát každé ráno prášek. I když teď už je to lepší, už několik měsíců jsem nezapoměla. A hlavně jsem jedla málo, sice zdravě a pravidelně ale hodně málo. Teď jsem přidala na jídle a už je to lepší. Ale jde to hodně pomalu

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kimm: Omeletka vypadá luxusně, špenát sice moc nemusím ale tohle vypadá opravdu hodně dobře a chutně určitě vyzkouším. Díky za skvělý tip na večeři

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené