arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak holčiny já se stále motám kolem váhy 62kg (170cm) no a už si říkám že na ot kašlu bo to je už od prosince co se snažim a kde nic tu nic. Vím že jídelníček je moje chyba ale prostě se nedokážu dokopat k té pravé disciplíně.
Dnes:
Sn: pohanková kaše
Ob: tmavý dalamánek , půl tofu s řasou, sýr madeland 20%, ředkvičky
Sv: půlka seitanu, rajčatka
ve: budou za chvíli těstoviny s uzeným losom, porkem a smetanou
20minut byl steper, 5 minut imitace jízdy na kole.

Podle měření mám 1cm přes stehna dole, cíl je dát pryč 4 takže cíl je ještě v nedohlednu

Jinak holky ty fotky s tím jídlem , pecka , všechno bych snědla !!

arrow
profile_image
Luc1
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, vy které máte sladké snídaně, vejdete se potom do počtu kalorií?? Já pokud si dám sladkou snídaní, tak bych už nemohla večeřet, abych nepřesáhla KJ.

SN: 3plátky cereálního chleba, 3plátky šunky
SV. jablko
OB: 8 rolek sushi s lososem
SV:ananasový cottage(nic lepšího jsem nejedla, je fakt výborný a má málo KJ)
VE:kuřecí maso s brokolicí a jačaty

5700KJ

45min běhání a ještě mě čeká posilování břicha

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jitulin: Reaguji na Kimm:

Krásné fotky!

Reaguji na Wánek:

Gratuluju! Pamatuju si, že jsi měla hezkou postavu už předtím

Reaguji na Katie96:

Nemyslím, že je to moc Já osobně bych si asi po řízku odpustila banán a na svačinu si vybrala jednu sladkou věc, ale máš to pěkný

Dnes:
SN: celozrnný kuskus (60 g) se sušenými švestkami, ořechy a medem
SV: větší banán (135 g)
OB: krůtí plátky s bazalkou grilované v troubě (200 g), k tomu zeleninový salát (300 g)
SV: hruška (130 g) sypaná skořicí
VE: směs z cizrny s kuřecím masem a pršutem, malý toust

Po veřeři si dám ještě caro se sójovým mlékem a podívám se na farmáře Bude to sranda, je tam i jedna slečna z omlazení

Celkem 6 315 kJ (po odpočtu aktivit a "trávení"), 113%/99%/90%.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Luc1:

Bez sladké snídaně si nedokážu představit den, tvoří většinou necelých 400 kcal, tedy přibližně čtvrtinu celodenního příjmu (okolo 1500 kcal) a vyjde mi to vždy. Mým problémem jsou docela kalorické večeře, takže se tomu snažím přizpůsobit den a mám lehčí oběd a menší svačiny. Hlad nemám nikdy, jsem od rána "nakopnutá" vydatnou snídaní

Přijde mi, že toho máš celkem málo, počítáš si do kalorií i to běhání? O to bys měla navýšit příjem a nejíst jen na úrovni bazálního metabolismu. Já když jsem kdysi cvičila, tak jsem mohla ten den sníst prakticky cokoli (zdravého a dobrého) a hubnula vesele dál

arrow
profile_image
maggggda
od 20. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Po hřešícím víkendu dneska snad o trochu líp...

SN - vločky, rozinky, vl. oříšky, bílý jogurt, káva s mlékem
OB - pečený losos, vařená zelenina
SV - jablko, káva s mlékem
SV - 1/2 nízkotuč. tvarohu s hrstkou rozinek, oříšků a skořicí
VE - brokolicová polévka zahuštěná bramborou s kostičkami pečenými na sucho z plnozrn. chleba, bílý jogurt s trochou vl. oříšků

arrow
Neprodává v Bazaru

Tak a já dneska
snídaně: čokoládová špaldová celozrnná kaše 150 ml, banán 75g, vlaš. ořechy 10g
svačina: Hollandia jogurt jahody s cereáliemi 200g, banánové lupínky 25g
oběd: kuřecí nudličky s pórkem a kukuřicí, bramborová kaše, kedlubna 180g
svačina: banán 85g s hořkou čokoládou 16g
večeře: vejce 45g, eidam 30% 25g, schwarzwaldská šunka 20g, zelenina 200g

Doporučený příjem 6100 Kj
Dnes cca 6907 Kj (113%), B 71.4 g (80%), T 44.4 g (92%) S 224.9 g (139%)

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Wánek: Tak holčiny já se stále motám kolem váhy 62kg (170cm) no a už si říkám že na ot kašlu bo to je už od prosince co se snažim a kde nic tu nic. Vím že jídelníček je moje chyba ale prostě se nedokážu dokopat k té pravé disciplíně.

Určitě na to nekašli, když už né k vůli váze, tak to dělej aspoň pro dobrý pocit a pro to, že chceš jíst zdravě a uvidíš jen co se přestaneš soustředit na váhu tak to půjde dolů

Cituji Luc1: Holky, vy které máte sladké snídaně, vejdete se potom do počtu kalorií? Já pokud si dám sladkou snídaní, tak bych už nemohla večeřet, abych nepřesáhla KJ.

Jak kdy většinou ano, snídaně je pro mě totiž jedna z nejdůležitějších jídel dne a to jsem dřív snídala kafe ale po tom co jsem objevila sladké snídaně, se na ně těším. Pro mě je totiž nepředstavitelné, že bych hned po ránu měla jíst pečivo se šunkou a se sýrem to bych nedala a rostlo by mi to v krku

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Claire8: celozrnný kuskus (60 g) se sušenými švestkami, ořechy a medem

jé děkuji ti na další tip na kuskus na sladko, já ho mám ráda s nastrouhaným jablkem, skořicí, ořechy a medem. Škoda, že jsem všechny sušené švestky snědla jsem si mohla zítra udělat na snídani.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na heluska:

Mně došly jablka Jinak mi to chutná úplně stejně jako tobě Ale i se sušenými švestkami to bylo vynikající! Já se už konečně chystám na tu špaldovou kaši, jak si tu všichni děláte a snad si koupím i ten vanilkovo-karamelový mlýnek

arrow
profile_image
mička
od 6. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kimm: Kimm mohla bys prosím napsat recept na ty tvoje krásné domácí celozrnné mufíny? Nikde jsem to nenašla, ani na tvém opravdu podařeném blogu Díky

arrow
Neprodává v Bazaru

ahoj holky, doufám, že nevadí, když se zase připojím? při minulém hubnutí jsem skončila na 53kg, teď se na nich úspěšně držím, ale rozhodla jsem se, že to dotáhnu na 50, ať jsem jako laňka a bude to dokonalé. Moc se mi líbí Vaše nápady s fotkama, některé jídla jsou fakt krásné.
Můj dnešní jídelníček
snídaněobrá vláknina kakaová 30g, hollandia čokoládová, 20g banánu
svačina: kaiserka, lučina linie, šunka, ledový salát, bílá káva bez cukru
oběd: pečená rýže, s troškou eidamu a tuňákem
svačina: půl hermelínu figura a 120g hrozny
večeře: ještě nevím
cvičení nebude nic moc jsem nemocná.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji verisi: ahoj holky, doufám, že nevadí, když se zase připojím?

Ahojky vítáme tě opět mezi námi jé já chci taky 53 kilo To by mi bohatě stačilo. No snad se mi to podaří do léta ale já budu zatím šťastná za 55 k těm mi chybí už jen dvě kila

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji verisi: cvičení nebude nic moc jsem nemocná.

To jsme dvě, já se taky dostávám teď ještě z pořádného nachlazení, rýmy a horeček A chtěla jsem se zeptat u této příležitosti - Holky jak to máte se cvičením po nemoci? Za jak dlouho po tom cvičíte? Hned jak se cítíte líp nebo si dáváte nějakou určitou dobu? Já mám totiž tendence chodit na zumbu nebo macumbu i když se ještě necítím úplně ok a nebo jsem brala ještě antibiotika. Všichni mi za to nadávájí, že nemám rozum, že tělo je oslabené a má co dělat samo se sebou, natož když jdu ještě cvičit, tak ať se pak nedivím, že se mi to pořád vrací? No přítel mě odmítl pustit na macumbu, dnes už se cítím líp jen ráno mívám ještě ucpaný nos ale ve čtvrtek bych chtěla jít už na zumbu? Je to dobrý nápad? No a v sobotu jsem měla v plánu Zumba/Macumba maratón? Co vy na to. Příjde mi, že pokud necvičím, tak se motám pořád kolem stejné váhy a nejde mi to vůbec dolů Tak co mi poradíte, podle mě cvičení k hubnutí prostě patří, jenže jak mám cvičit když jsem zase nemocná?

arrow
profile_image
Kimm
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jitulin: Reaguji na heluska:
Děkuju moc, recept na krevety už jsem dokonce uveřejnila

Cituji Luc1: sladké snídaně, vejdete se potom do počtu kalorií

Já nevím, nikdy jsem neměla problém se vejít... Celkově mi ani připřipadá, že bys s tím co sem píšeš mohla nabírat 5700 KJ. Počítáš vše správně?

Cituji Wánek: se stále motám kolem váhy 62kg (170cm) no a už si říkám že na ot kašlu

To je na tvoji výšku krásná váha, viděla jsem tvoji postavu a super

Cituji mička: domácí celozrnné mufíny

Mičko, já je dělala odtud
a na blog jsem recept nedávala, protože jsem to dělala přesně z drobečků a bylo mi hloupé cokoliv kopírovat

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na heluska: Děkuji
já myslím, že začni když se cítíš lépe a když budeš civičit tak pozoruj jak se u toho cítíš, pokud se cítíš slabě, tak toho nechcej, pokud to ale jde v pohodě tak podle mě není důvod necvičit. Tak to dělám já. Je prostě důležité v tomto poslouchat své tělo a neuspěchat to

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené