arrow
profile_image
mau-mau
od 14. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Elliskaa:
Souhlas s Amour - podle mě obilniny obecně nejsou pro člověka ničím přínosný. Musejí být zpracovaný až na hranici únosnosti, aby se vůbec daly v nějaký formě konzumovat, což už sama o sobě naznačuje něco o jejich vhodnosti - když se něco nedá jíst tak, jak se to najde, sebere, utrhne..., tak to asi má nějaký důvod. Asi tak jako má důvod to, proč ti zkažená potravina smrdí. Prostě by to - v ideálním případě - mělo člověku zabránit to sníst. To je teda moje teorie. Takže jestli nemůžeš bez tohohle typu cukrů být, tak skutečně zkus např. pohanku, luštěniny, kroupy... (Ještě bych nedoporučovala kombinovat jednotlivý druhy bílkovin, tj. např. luštěniny s masem nebo vajíčkem. Tj. jíst je se zeleninou a maso a jiné živočišné produkty zase se zeleninou, ovoce jenom samostatně, jinak se špatně tráví, zapomeň na úžasné kombinace ve stylu jogurt-ovoce-vločky, příp. jogurt-ovoce-ořechy apod. Po tom si jenom zbytečně vyčerpáváš trávení, protože každý druh potravy potřebuje na trávení specifický trávicí šťávy, a zaděláváš si na nadýmání, nevolnosti, velký břicho atd.)
Sama za sebe si myslím, že není rozdíl, jestli jíš pečivo a těstoviny obyčejné anebo celozrnné. Vlastně ani netuším, co od nich kdo čeká, kromě tzv. "zasycení", tj. zaplácnutí žaludku, v případě lepku doslova a dopísmene doslova zalepení. Jo, na chvíli máš pocit plnýho břicha, ale výživová hodnota žádná, zato následky neblahý. Proč myslíš, že lidi, který potřebujou mít krásný tělo, se těmhle věcem vyhýbají v jakémkoli množství? A když má někdo dokonalý tělo, tak to těžko bude známka toho, že dělá něco špatně nebo si odpírá něco pro nepostradatelnýho.
Možná by tě mohla zajímat paleodieta - ta je postavená na tom, že člověk by měl jíst jenom to, co pro něj bylo i před rozšířením zemědělství přirozené - to co si mohl najít nebo ulovit v přírodě.
A vůbec se zkus pokud možno vyvarovat zpracovaných výrobků, různých polotovarů, konzerv, toho, co má ve složení tolik podezřelých ingrediencí, že ani nevíš, co všechny znamenají... Nakupuj základní potraviny a z těch si sama připravuj jídlo, o kterém víš, co obsahuje. Většina dochucovadel, barviv, sladidel a vůbec přídatných přípravků je pro tělo jed a tělo se mu brání - tím, že si zadržuje vodu, aby to všechno nějak rozmělnilo a neotrávilo se... jenže tyhle splašky neumí - a hlavně ve větším množství - zpracovat, takže si je někde uloží - na periferiích těla, kde mu do určitý doby, když se nepřesáhne mez, zase tak moc neškodí, jenom hnusně vypadají.
Prostě hledej, hledej, hledej a pátrej a zkoušej sama na sobě, co je to pravý Nevěř tomu, co někdo vypsal od stolu na základě nějakých teorií, věř tomu, co je logický a smysluplný a po čem se tvoje tělo cítí všeobecně dobře

arrow
profile_image
darig
od 1. 12. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jojo, tohle bude jídelníček. Dost monotónní, hlavně ta pšenice, jak již bylo řečeno. Těstoviny nahraď rýží (nejlépe basmati), bramborem, pohankou - vše v rozumné míře. K tomu nějakou bílkovinu (ať už tvaroh k bramborám nebo maso, tofu) a zeleninu k prasknutí Tyhle špíčky dolu půjdou, ale dost pomalu. Nijak zvlášť nemá cenu je posilovat (ale posilování v žádném případě nezavrhuj!) Spíš celkově zhubnout a oni se časem začnou ztrácet. Taky bych si tipla, že budeš nabírat spíš v horní části těla, než dolní, co?

Jo a jedno expresní řešení - správný střih oblečení, který nedostatek ukryje

arrow
profile_image
Elliskaa
od 18. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na darig: Ano, zadek mám pořád stejný, jenom přibírám v pase, že nedopnu kalhoty, ale přes nohy mám furt stejně. Nejvíc nabírám na břiše, pažích a v obličeji. Zkusím změnit celkově jídelníček. Děkuji moc za postřehy, tohle mě vážně nenapadlo

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené