arrow
profile_image
kobitka
od 8. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

BigBarbie
sice nemám zkušenosti z rocatunae ale jesti máš jen menší problém v oblasi slabin možná by bylo lepší zkusit ichtoxilovou mast. Sice smrdí ale zabírá dost rychle. Dokáže ten zánět vytáhnou na povrch velmi rychle. A je volně prodejný v lékárně.

arrow
profile_image
angelic
od 20. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,
můžu se zeptat jakým způsobem během léčby odstranujete, případně, chloupky na obličeji? Když nesmíme ke kosmetičce na vosk? Zbývá jen pinzeta? Děkuju

Ahoj..
tak jsem se tu smála tomu, že by jsme si pak psali z Bohnic ale nějak si už na to připadám skoro..
Ty jo je mi hrožne, mám furt depku a pořád brečím i skoro bez důvodně..a je mi úplně jedno jestli sem ve škole, v metru nebo doma..prostě bum..a je to ..vůbec nevím co s tím )))o:

arrow
profile_image
Taranti
od 17. 1. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak sem byla na kontrole na kožní....mj. (to napíšu někam jinam, akné a zkušenosti či tak). Ptala sem se dr. jak je to s roacc. a užíváním antikoncepce. Říkala mě že se musí brát HA. Já na ni, vždyť přeci jsou i jiné metody chránění se, ona žen prostě HA, že jinak to dr. nechtěji předepisovat....mě se to vážně nezdá?!?! Jak ste tady výše psaly, že je tam dáno že prostě 2 antik., přičemž jedna bariérová, tak to je vyložene takto psáno v informačním letáku, nic o HA? ALe proč to pak dr. říká????? Nebo pokud někdo podepisoval ten formulář, s čím tam tedy souhlasil, co tam přesně bylo psáno?

arrow
profile_image
Redstar
od 1. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jste si opravdu všichni 100 procentně jistí, že za vaše smutné nálady může nebo mohl zrovna Roaccutane? Nějak se mi tomu prostě nechce věřit. Je to sice jeden z možných vedlejších příznaků, ale na letáku doslova píší: "Výjimečně byla u několika pacientů…“

Kotatkosarinka: nemůžeš to mít třeba z něčeho jiného? Podzim je vždycky takové depresivnější období v roce. Pokud se nepletu, tak bereš Curacné asi měsíc, takže si vlastně ještě na úplném začátku léčby. Podle letáku se psychické problémy mohou (výjimečně) objevit spíše v průběhu nebo těsně po skončení léčby. Podle toho bych si spíše tipnul, že v tom Curacné bude nevinně, ale třeba se pletu. V každém případě jestli se ti to nezlepší, tak to určitě oznam svému lékaři. Měj se hezky a hodně štěstí

Taranti
já myslím že v tom letáku je to co jsem tu někdy dřív zkopírovala...prostě že dvě..o hormonální ani slovo..Já nevím, už sem vysadila asi se jí taky zeptám a když mi řekne že musím brát HA tak se s ní budu hádat a že nic takovýho jsem nepodepsala a jestli jo tak at mi to ukáže..a když na ní zrovna ten den nebudu mít náladu, tak jí to s tím vysazením prostě neřeknu
Stejně myslím, že zrovna tý mojí je to úplně jedno..prášky mi předepíše klidně na dva měsíce, žádnej těhotenskej test, krev....

arrow
profile_image
Miaa
od 18. 1. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Redstar: jo, za špatnou náladu určitě může Curacné, měla jsem to stejně, když jsem ho brala. Pořád jen pláč, zoufalost... kvůli naprostým volovinám... po vysazení se to krásně spravilo. Takže jo, určitě z Curacné.
Taranti: jo, už jsem to tu taky psala, mám ten papír doma a opravdu se nic nepíše o HA, ale jak píše Kotatkosarinka, že nejlépe dvě, z nichž jedna bariérová. Ale konkrétně HA opravdu ne. Pokud bys chtěla, můžu ti ten papír ofotit a poslat.

Ahoj,
tak jsem se chtěla zeptat, co vám pomáhalo / pomáhá na ty popraskaný rty.. já už nevím čím to patlat))o: a čím vetší začáná být zima tak tím horší to začáná byt( nebo čím dýl beru curacné, já nevím co je ten důvod).. teď mě místo pupínků,protože plěť jsem takhle relativně oukej snad už deset let neměla, zas vytačí ta pusa..prože je to fakt nehezký a k tomu to i bolí ))o:
díky za rady..
zkoušela jsem labela,astrid,baleu, ale i drazsí jako blistex,nebo panthenol.. jo a taky vazelínu,tak pomáha, jenže fakt jen na minutku )):

arrow
profile_image
Enrique
od 10. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj mám stejnej problém taky nevím co s tím!!budu cekat s tebou na nějakou super radu!!

arrow
profile_image
angelic
od 20. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kotatkosarinka
Miaa
Holky, mám ještě jeden dotaz.. kdy myslíte, že se dočkám prvních vyditelných výsledku? Teď beru curacné 13. den.. a nevidím změnu.

Snad jen, když se mi udělá nějaký nový červený pupínek, rychleji se uzdraví - aspon mám takový dojem, ale moje černé tečky na bradě okolo nosu a vůbec celkový stav pleti je stejný, neli horší..

Díky za odpověď!!

angelic
vydrž prtka vydrž (o: néé nechci si z toho dělat srandu, ale fakt to chce trpělivost si myslím..
Já beru měsíc a něco, pleť se mín mastí..nebo teda vůbec a pupínky se mi teď nový nedělaj..za ten měsíc se mi udělaly dva takovy ty velky pokožní a mizely docela dobu ))o: Hlavně já s mejma neposednejma rukama bych to pořád "dloubala" a ono se to nějak špatněji hojí teď ..takže teď už bych se přes ty ruce mlátila
a jinak teď používám ještě tu kosmetiku od Biodermy a myslím že to taky dost pomáhá, nebo jestli je to těma práškama..nevím...
a vysadila jsem tu antikoncepci tak jsem zvědává co se stane za pár dnů nebo týdnů..ale věřím že curacné mi kdyžtak vyléčí to zhoršení z toho vysanení a po ukončení léčby to bude už úplně oukej a nebudu se muset strachovat co by se stalo kdybych vysadila až pak..

arrow
profile_image
Miaa
od 18. 1. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Angelic: vydrž, co si pamatuju, tak po týdnu braní se mi pleť přestala mastit a první zlepšování nastalo tak po měsíci. Každopádně, už by se ti neměly moc tvořit nový boláčky a postupně se začne pleť celkově lepšit. I když může dojít i k nárazovýmu zhoršení a pak zlepšení, ale není to nic neobvyklýho, i tohle je normální.
Kotatkosarinka: já při léčbě používala Labelo nebo Astrid a na noc vrstvu vazelíny. Jednou se mi stalo, že jsem jela zrovna na kontrolu ke kožní a do kabelky jsem si balzám zapomněla dát, málem jsem v čekárně při čekání vyletěla z kůže Dneska jsem byla v DM a viděla jsem balzámy od Garnier, asi novinka, jelikož je to moje nejoblíbenější značka, tak je určitě vyzkouším, dobrej by mohl bejt červenej přímo na vysušený rty nebo žlutej. Mimochodem, teď používám na obličej gel Garnier Pure krémový, mnohem míň vysušuje než ostatní gely a krém Garnier Pure se zinkem a jílem (světle modrý), krásně zmatní a hydratuje pleť. Jsem s obojím moc spokojená. Ale nevím, jestli by šel s léčbou, přece jen je pleť mnohem víc vysušená. No a je pravda, že léčbou se pleť trochu změní, když jsem si dřív něco rozrýpla, za chvíli se to zahojilo, teď si vůbec netroufám na nic šahat, protože je pleť taková jakoby křehká a náchylná.

arrow
profile_image
angelic
od 20. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kotatkosarinka
Miaa
Děkuju!! Já se nejvíc těším, až mi začnou mizet černé tečky, které mám leta

angelic
mě už zmizely skoro..jako mam tam ted takovy..ja nevím..dírky? prostě rozšířený pory ale čený už ne-e..jupíííííí (o:

Miaa
koupila jsem si ten červenej balzám a je fakt úžasnej..vydží mi relativně dlouho na puse a je takovej pěkně mastnej..nemusím se mazat každý tři minuty ..takže naprostá spokojenost..akorát bude asi rychle pryč, mám ho od pátku a už je ho tam tak skoro půlka )o:

arrow
profile_image
angelic
od 20. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kotatkosarinka
dírky?
dírky? a myslíš, že i ty časm mízí = "zarostou", nebo co já vím, prostě zmízí?
Kotatkosarinka
červenej balzám
taky něco takového sháním, používám ted jen lesk od rimmelu, ale nic moc, pořád si olizuju pusu, hrůza

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené