1. . .45678

Reaguji na Carolinee:
Tak to rádi čteme Říkala jsem si, jak vůbec může Roa působit na člověka s atopickým ekzémem a naštěstí koukám, že dobře

arrow
profile_image
FiFa20
od 17. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jsem 2 roky po lecbe a porad mam suché oči a musím lojovat i rty. Tuším že to tak bude do konce života, ale stejně to stálo za to

Reaguji na FiFa20:
já skoro 4, pomalu se tohle lepší. Velice pomalu...

Reaguji na mufallo:
Ahojda, jsi 4 roky po užívání Roa a pořád máš suché rty? No, kdyby vydrželo i to, že se mi nemastí obličej a hlavně vlasy, tak bych to asi přežila Já beru Roa 5 měsíců a cca za 2 měsíce bych měla vysadit, tak jsem zvědavá. Vrátilo se ti akné nebo jsi s tím po vysazení už neměla problém? Díky za odpověď

Ahojda, já jsem stále ještě ve fázi užívání Roa. Beru ho 5 měsíců a cca za 2 měsíce bych již měla skončit. Stejně jako vás všechny i mě trápí suché rty, na ty mi nejvíce zabírá modrá Nivea. Pak mi také hodně vypadávaly vlasy, opravdu dost. Nikdy jsem neměla hustou hřívu, takže to u mě bylo o to více znát. Začala jsem tedy brát doplněk stravy Panthenol a zhruba po měsíci užívání mi to opravdu pomohlo. Vlasy mi sice padají pořád víc, než před užíváním Roa, ale už to není tak strašné, jako na začátku. Co mě trápí nejvíc je rozpraskaný nos. Prostě se mi loupe kůže uvnitř nosu a to je tedy opravdu lahůdka... Ale vzhledem k tomu, jak strasně mi Roa pomohlo tohle celkem hravě zvládám

arrow
profile_image
Alienora
od 9. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, chtěla jsem se optat, nyní beru Roa přes měsíc, 40mg den na váhu 57 kg a už přes tři dny mě bolí břicho v podbřišku. Máte s tím někdo zkušenosti? Může to být vedlejší účinek Roa?

Je to dosti nepravděpodobné

arrow
profile_image
alejandrabrum
od 3. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Já měla hrozně popraskané rty. Občas mi tekla krev z nosu ( asi po 10 letech, toto se mi nestává téměř nikdy, pouze když jsem to brala). A ikdyž jsem věděla, že nesmím na sluníčko, tak jsem na něm strávila den (loni v dubnu) a večer jsem trpěla bolestí. Naskákaly mi na kůži flíčky. Ale cca po třech dnech zmizely a bylo to OK. A jizvy mi po nich nezbyly. To z toho akne. A musím říct, že mi roaccutane nepomohl... Tak držím palce

Reaguji na amazonka1:
Roa nějak jakoby "uspí" (možná i některé trvale?) mazové žlázy, takže sice po vysazení se maštění kůže jakoby postupně vrací do normálu, ale u mě ne úplně. Bohužel se to ale projevuje často na těch nežádoucích místech těla (vyschlé oči, ruce, paty, vrásčitější pleť..)
Akné se mi vrátilo hned co odrostla odléčená kůže. Ale v menší a jiné formě. Která ale nebyla vždy příznivá - např mi bylo příjemnější mít na nose otevřené černé tečky, kt. stačilo 2 prsty zmačknout, než teď, kdy jsou hluboké a uzavřené a tvrdé a vymačknout nejdou vůbec a skončí jedině tak, že vyhnijou...

arrow
profile_image
munkina
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky, je tady někdo, kdo aktivně teď užívá aknenormin?Začala jsem před 10 dny užívat aknenormin a obávám se vedlejších účinku...teda spíš těch, které mohou přetrvat. Myslela jsem, že jsou všechny jen v průběhu léčby a pak postupně vymizí, ale po některých příspěvcích tady se obávám ještě víc, než když jsem se rozhodovala, jestli do toho jít...

arrow
profile_image
mishka
od 8. 7. 2005
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

admin

21

Cituji munkina: teda spíš těch, které mohou přetrvat

Mohou, ale nemusí. Je zbytečné to řešit, každý to má jinak. Pokud máš strach, že zrovna tobě nějaké přetrvají, tak bys do léčby nemohla jít vůbec.

arrow
profile_image
munkina
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mishka: No teď už necouvnu,ale obavy jsou...

arrow
profile_image
Veronyiy
od 16. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na munkina: Ahooj, já teď beru šestý měsíc a už končím 20 mg a budu mít jen udržovací dávku 10 mg cca na měsíc. Mám sušší rty a oči, ale není to tak drastické, vůbec se mi nemastí vlasy (což je paráda), občas cítím klouby a slabost a někdy mi lehce teče krev z nosu, ale opravdu jen zřídka kdy a spíš tak jednorázově. Za poslední měsíc se mi ale začala dělat trochu vyrážka na rukou, takže se to snažím mazat. Na ty rty Ti mohu doporučit obyčejný jelení lůj z lékárny (takový ten tlustý, bílý), stojí asi 60 Kč a je nejlepší! Některých vedlejších účinků se neboj, je to normální a za krásnou pleť rozhodně stojí!

Cituji Veronyiy: já teď beru šestý měsíc a už končím

A jaké jsou výsledky? Jak jsi spokojená?

arrow
profile_image
munkina
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Veronyiy:
Díky za povzbuzení, věřím v dobrý výsledek...jen ted je to trochu horší, tak doufám, že to brzy pomine...

Jinak dotaz spíše pro holky: Vedlejším účinkem by mělo být vypadávání a zhoršení kvality vlasů...můžu si je barvit nebo je to hodně riskantní?Jde mi o to, že už mám docela odrosty a vlasy mi šediví, takže bych s ráda dobarvila...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené