arrow
profile_image
QveenLucy
od 7. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky, nenašla jsem tady nikde takové téma, tak jej zakládám.
Jde o to, že na začátku července má moje teta kulatiny, na které se sjede celá naše veliká rodina a docela bych chtěla vypadat dobře. Jsem v celku štíhlá ale nutně potřebuju posílit nohy, abych v sukni nevypadala jako "pudink".
Teď o víkendu jsi jdu pořídit in-line brusle a s mojí maminkou jsme se domluvily, že začneme jezdit. Myslíte, že když 2x týdně si dám makačku na bruslích a budu to prostřídávat s rotopedem a výtah vyměním za schody, mám šanci do toho července nožky vypracovat ?

Děkuju za názory.

arrow
profile_image
redmary
od 28. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na QveenLucy: Na pevný nohy je lepší spíš posilovna a stroje a třeba ty brusle nebo rotoped k tomu.

arrow
profile_image
koblizek91
od 3. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Na vytvarování a zpevnění je dobré Pilates

arrow
Neprodává v Bazaru

Běh stačilo mi 5-6x týdně necelé 4km a výsledky byly

arrow
profile_image
petula88
od 28. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Shoda podmětu s přísudkem ti asi nic neříká, co? A "nošky" snad už ani nekomentuju...

Myslím, že na pevné nohy je super třeba flowin, nebo bosu. Posílíš tím hloubkové svalstvo a flowin dělá štíhlé svaly.

arrow
Neprodává v Bazaru

Civčení podle Zuzany Light, změnu jsem viděla už po 3 týdnech /každý týden jsem se fotila + měřila/.

arrow
profile_image
QveenLucy
od 7. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na petula88:

Děkuji za připomenutí chyb, měla jsem si to lépe zkontrolovat. Potřebovala jsem ale poradit s posílením a navíc tady nejsi na opravování chyb. Myslím, že to šlo říct i jinak, zdálo se mi to takové posměvačné, ale asi se takhle vyjadřuješ normálně a je to jenom můj pocit. Navíc psaní mi dělá trochu problém, uznávám ale, že ty "nošky" mě měly trknout hned.

Je mi jasné, že budeš hledat chyby i v tomhle, tak snad už je to v pořádku, nerada bych, abys tady v téhle diskuzi ztrácela čas. Děkuji za radu s posílením.

arrow
profile_image
QveenLucy
od 7. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji za tipy

arrow
profile_image
amelie1111
od 8. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Není nad běh

arrow
Neprodává v Bazaru

Zkus popilates na youtube:) ten běh, bych řekla, taky nebude marný.

arrow
profile_image
QveenLucy
od 7. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuju moc, nad pilates jsem taky uvažovala, tak já to okouknu.

arrow
Neprodává v Bazaru

Mě dost pomohly výpady s kilovými činkami v ruce a poctivě každý den několikrát do té doby, než jsem to nemohla vydržet a moc mě to pálilo

arrow
profile_image
Sunnys
od 10. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Za mě doporučuji běh.. ačkoli neběhám příliš pravidelně a momentálně ani neposiluji, tak 2-3x do týdně buď hoďka na rotopedu, nebo hoďka běhu, jinak každý den několik dlouhých procházek se psem a nohy mám svalnaté, až mi to vadí
Myslím, že když zapojíš běh s nějakou jinou aktivitou, co holky psaly, tak nožky určitě zpevníš

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Z vlastní zkušenosti vím, že to jde i za 2 týdny, když cvičíš denně. Ale jak rychle posilují in-liny netuším.. taky záleží na ,,výchozím stavu" že

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji QveenLucy: Teď o víkendu jsi jdu pořídit in-line brusle a s mojí maminkou jsme se domluvily, že začneme jezdit. Myslíte, že když 2x týdně si dám makačku na bruslích a budu to prostřídávat s rotopedem a výtah vyměním za schody, mám šanci do toho července nožky vypracovat ?

Možná to tu už někde padlo, ale určitě bych zařadila takové ty posilovací cviky na nohy - např. to jak si lehneš na bok a tu horní nohu zvedáš nahoru (třeba 100 x nebo zpočátku míň a postupně přidávat), pak jsou varianty jak tu nohu (jestli je natažená nebo pokrčená v koleni, nebo ještě jinak - pokaždé posiluješ trošku jiný sval), nebo na zadní stehna, že si klekneš jakoby na pejska a nohu zakopáváš za sebe.

Pilates mě moc nevzalo zatím, a hlavně tam se věnuje většinou celému tělu. Tohle nic nestojí, můžeš se doma zaměřit jen na ty nohy, a kdybys tomu denně věnovala 20 min., tak podle mě efekt větší než jít 2x týdně do posilovny nebo na hodinu cvičení.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené