UserVoice aneb hlas uživatele

Máme jednodenní zkušenosti s používáním služby UserVoice, kam můžete psát své návrhy na zlepšení Omlazení a Glorie. Následující řádky jsou doporučením jak nejlépe UserVoice používat, abychom dosáhli společného cíle: zlepšení Omlazení a zlepšení Glorie.

img

Návrhů můžete poslat i 10. (Pokud nebudete hlasovat  pro žádný cizí a každému přiřadíte právě jeden hlas.)

Proč vlastně a proč právě teď

Sami máme hodně vlastních nápadů na zlepšení jak Omlazení tak Glorie, že nám nestačí kapacity ani finance na jejich realizaci, tak proč přicházíme s UserVoice, který nám asi přidělá další práci, právě nyní?

zoom

Pravý spodní roh. Nelze přehlédnout. A nebo lze?

Máte jen deset hlasů

Počítejte s tím hned od začátku. Jakmile založíte vlastní návrh, hned o jeden svůj hlas přijdete. Nebo také o tři. Můžete se i zpětně rozhodnout, že některému svému návrhu dáte maximální počet hlasů, tedy tři. Šetřete jimi. Je možné, že za týden se tu objeví nějaký úžasný nápad, který ráda podpoříte. Vracejte se tedy na stránku s návrhy a dívejte se, co zajímavého se tu objevilo.

Jeden návrh znamená jeden návrh. Jeden návrh neznamená pět návrhů.

Aby výše popsané šetření s hlasy mohlo fungovat, nesmíte do jednoho návrhu napsat pět různých návrhů. Ano, to už se stalo. Takový “návrh” neschválíme, vůbec se ostatním nezobrazí.

Než napíšete svůj návrh, prohlédněte si návrhy ostatních

zoom

Odkaz na stránku se VŠEMI návrhy.

Jednak se vám zobrazují v levé části formuláře během zadávání návrhu, jednak je všechny uvidíte na stránce s návrhy. Odkaz na tuto stránku je bohužel dosti nevýrazný, ve formuláři je to šedý text “procházet nápady->” v levé horní části. Viz obrázek vparvo. Pokud někdo jiný navrhl to, co i vám leží na srdci, nový návrh nepište, jen své hlasy rozdělte k návrhům, které vás nejvíce zaujaly a jejich realizaci si nejvíce přejete. Pro jistotu odkaz:
http://omlazeni.uservoice.com/forums/144894-omlazen-cz

Hlúposti ne

Každý návrh prochází schvalovacím procesem. Ještě před zveřejněním! (Proto nečekejte, že něco napíšete a hned to na stránce UserVoice uvidíte). Hlúposti (jak říká můj syn ovlivněný slováckým dialektem babičky) však neprojdou. Ukřivděný výkřik ohledně smazaného životně důležitého tématu je hlúpost, agresivní stížnost na množství reklamy je taky hlúpost.  Na hlúposti je škoda vašich hlasů. Jinak ale projde prakticky všechno, v této první fázi vaše návrhy nijak nehodnotíme. A pokud je nám něco nejasné, zeptáme se v komentáři.

Proč registrace

Zejména proto, abyste měli možnost své návrhy obhájit, či lépe vysvětlit. Komentář k vámi zadanému návrhu se k vám totiž vždy nějak dostane, ať už přes mail či Facebook (Google plus asi nepoužíváte...?).

Podvody?

Všechno jde podfouknout, ale UserVoice má celkem propracovaný systém odhalovaní podvodů. To, co na Omlazeni stále děláme ručně, umí UserVoice automaticky. I když... Toto je vlastně nadbytečný odstavec, protože slušní lidé nepodvádějí a ti ostatní si stejně nedají říct a zkusí to.

Čeština v plenkách

Český překlad uživatelského rozhraní není dobrý. No, v některých případech je úplně strašný. Ve formuláři pro odeslání návrhu je vlevo nahoře napsáno “Zpětná vazba”, méně matoucí by však bylo “Vaše návrhy”. Jsou pomíchané termíny “nápad” a “návrh”, rozumnější by bylo používat jen jeden z nich. Perlička visí na vlastní stránce se seznamem návrhů, kde vpravo nahoře vidíte například “8 hlasování doleva”. Správně by tam mělo být “Zbývá vám 8 hlasů”. Napsali jsme hochům do slunné Kalifornie, aby s tím něco provedli (včetně konkrétních návrhů), tak uvidíme.

Proč se na UserVoice vracet

Nejen, že tu můžete objevit návrhy, které si zaslouží váš hlas či hlasy, ale také budete moci postupně sledovat jak se mění statut těch návrhů, se kterými se rozhodneme něco dělat.  Každý návrh je buď otevřený nebo uzavřený. Otevřený buď zkoumáme, plánujeme, nebo jsme na něm začali pracovat. Uzavřený je pak buď hotový (tedy implementovaný na Omlazení nebo Glorii)  nebo odmítnutý. U každého odmítnutí uvedeme důvody.

Nebude to tu navždy

UserVoice nás stojí 99 dolarů za měsíc. Celý rok ho tu tedy asi nenecháme, osobně to vidím tak na měsíc či dva a pak možná znovu za půl roku, nebo prostě ve chvíli, kdy nám dojdou nápady na zlepšování. A nebo vyhrajeme ve Sportce.

Tož, neváhejte!



Komentáře

NAPSAT KOMENTÁŘ Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pouze Vám na ní zašleme ověřovací zprávu.
(Váš komentář se zobrazí až po ověření Vaší e-mailové adresy.)

Jméno


Email


Komentář
:-) ;) ;) ;) :-( :-)   text tučně text kurzívou podtržený text pěkný odkaz YouTube video


Pošlete mi oznámení o dalších komentářích.
Zde se můžete Zaregistrovat (bez zaslání komentáře), případně Přihlásit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.




DOPORUČUJEME
Mindfulness a další zbraně proti pandemii, neštěstí a stresu

Mindfulness a další zbraně proti pandemii, neštěstí a stresu

Životní styl

Máme kapacitu a výbavu zvládat stres, který nám běžný život přináší, přesto můžeme mít občas pocit, že se nám hroutí svět. Navíc za současné situace je stres ještě umocněn a zoufalství začínají propadat i ti, kteří byli vždycky nad věcí. Jak stresu čelit a nezbláznit se z toho, co se kolem nás se děje?

DOPORUČUJEME
Prosecco a hubnutí. Jde to dohromady?

Prosecco a hubnutí. Jde to dohromady?

Životní styl

Milujete prosecco, ale chcete zhubnout? Jaký vliv má pití alkoholu na hubnutí? Víme, jestli si můžete dát skleničku prosecca denně bez negativních následků na váhu a zdraví.



DOPORUČUJEME
K moři 2020 s úsměvem na tváři navzdory koronaviru

K moři 2020 s úsměvem na tváři navzdory koronaviru

Životní styl

Mnozí si nejspíš doteď pamatují neuvážené výroky o tom, že kvůli koronaviru se letos k moři nepodíváme. Později média přišla s tím, že budeme moct jedině do Chorvatska, nebo třeba že na plážích v Řecku nás čekají plexiskla. Z Itálie média udělala masový hrob. Na dovolenou by tam jel jedině šílenec! Jaká je skutečnost?