arrow
profile_image
patrik
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

prosim vas chtěl jsem se zeptat na jednu věc ja vim ze to uz tady bylo rozebyrano a to suchost kuže.při uživani tohoto leku mi doktorka nijak nedoporucila zadne mastičky nebo neco na sklidněni kuze moje kuze je celkem zapalena prypomina to uz ekzem a ja mam pomerne vysokou davku takze ji mam fakt rudou nevite nekdo jestli ten"ekzem"po vysazeni leku odejde?bojim se ze za tech 5 mesicu mi to uz zustane

arrow
profile_image
Bea
od 15. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, takže po 5 měsících pořád žádná změna. A naprosto chápu Patrika, taky pořád jenom brečím a brečím, ale vím že je to určitě z toho jak jsem zoufalá. Proč to někomu pomůže od začátku a já nemám pokoj ani po tolika měsících? A navíc teďka jak začalo svítit slunko jsem celá osypaná maličkýma pupínkama a strašně to svědí. Ruce mám slité v jeden velký rudý flek a taky mám plné čelo a nos. Vím, že by se Roac.neměl používat, když svítí slunko, ale tak na co potom těch pět měsíců bylo, kdybych to teď přestala brát?Já už vůbec nevím co mám dělat, brečím i teď, když toto píšu...Sakra, nikdy bych nevěřila, co to zasrané akné s člověkem udělá.

arrow
profile_image
renula
od 23. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

stevia
chovam hrozne nedokazu se vubec ovladat
patrik
s timhle ja naprosto souhlasim, ja mela podobny pocit, nucene sem se pak nad sebou musela vzdycky zamyslet a sama sem se divila tomu jak sem se chovala!!!!!! Zkus si vzdycky v klidu sednout a rict ze tohle nejsi ty ale ty leky a mysli na to ze tohle obdobi prejde ze jednou to zas doberes! a to sem mela jen 10mg denne na kazdeho to pusobi jinak a já i pri tehle davce mela dost vedlejsich ucinku. Do vyssi davky jak 20mg denne bych asi nesla. Ale je jeste mozne ze se ti to aspon trochu zlepsi jak to doberes tuto moznost na letaku taky uvadeji a jak mam ty 3 tydeni pauzy ted, tak se mi jakoby plet vice zklidnila. A jak tam mluvis o tom ze mas ted plet jak ekzem - tak ten nechutny pocit paleni v obliceji a prehnana zarudlost to se taky zmeni az to doberes, me to paleni ustalo uz po 3 dnech vysazeni a ta cervenost byla tak o 70% pryc, v tele to pry zustava 2 mesice, tak snad se po uplnem vysazeni zpravi ta cervenost uplne -verim tomu.

Jinak sem dnes musela na oční ambulanci, ted sem ten aknenormin brala zas tyden a dostala sem zánět do očí - dost to boli, ale kapky od očního nastesti rychle zabraly - jen sou v nich antibiotika neomycin a polymyxin B nevíte nekdo zda to vadí???????? Te doktorce sem o tom rikala ale ona ten aknenormin neznala tak se tim nezabyvala, ale aspon mi udelala radost vetou :" proc berete leky na akne, vzdyt zadne nemate" tak sem ji jen rekla ze je beru uz 4 mesice a kdyby to nemelo ucinek tak se tim necpu.

arrow
profile_image
renula
od 23. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

stevia - sorry to mela byt citace od patrika ...

arrow
profile_image
stevia
od 7. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

renula
čo sa týka užívania antibiotík (akýchkoľvek)počas liečby ROA, treba zistiť u lekára,ktorý ich predpisuje, či obsahujú tetracyklíny. Ak áno, ROA treba počas liečby antibiotikami a nejaký čas po tom vysadiť. Mám s tým skúsenosť a dosť negatívnu, lebo o užívaní ROA vedeli obe lekárky, len mi dosť neskoro stačili povedať, že tetracyklíny sa v žiadnom prípade nesmú kombinovať s ROA....uf,skoro ma zabili..

arrow
profile_image
renula
od 23. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

stevia
no me ty oci tak bolely ze sem si ty kapky co mi predepsala nakapala, ted sice muzu v pohode otevrit oci a netece mi z nich ale sou sama cervena zilka a boli me od oci i cela hlava, projistotu radsi zitra zavolam te moji kozni. A ted mam nastesti 3 tydeni pauzu zas, ale i tak je aknenormin porad v tele, ale ten zanet oci se musi vylecit - nemuzu cekat az vyprcha z tela aknenormin.

AHoJ všichni.....bral sem roaccutane necelých 6 měsíců(30 mg denně) a ted' už ho měsíc neberu..zbyly mi semtam červené flíčky a načervenalé až nafialovělé jizvy a stále mám červený nos. Nevíte někdo jestli to zarudnutí nosu časem zmizí? případně jak ho odstranit? jinak zarudnutí tváří už docela vymizlo ale ten nos pořád ne ..... moc dík za odpovědi

PS: všiml sem si že nejstarší jizvičky na čele které mám cca od minulého léta a vůbec nechtějí zmizet a vyblednout ....za tu dobu vybledly jen o něco ... myslíte že by mi aspon trochu pomohl collagen beauty na zhojení, vybělení a aspon' částečné zahlazení jizev ?

arrow
profile_image
dejv90
od 20. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ja mám to samý problém jako ty,no vlastně to není ani problém...to je po roaccutanu normální.Nic si z toho nedělej,teď nepoužívej žádné masti na pleť(řekla mi to doktorka) po cca 1rok když nezmizí všechny fleky tak pak můžes na chemický pealling nebo laser nebo něco takovýho měli by téměř všechny zmizet...

arrow
profile_image
patrik
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Karlos732
ahoj muzu se tě zeptat kolik jsi zpotřeboval baleni roacutannu? a měl jsi 10mg nebo 20mg tablety? zajima mě to ,protože nevim jestli mam uz dostatečnou davku v sobě, za tyden končim lečbu a spotřeboval jsem 14baleni aknenorminu po 20mg tabletach předem dik

patrik
uvadi se kumulativni davka je min 120mg na vahu po dobu lecby.napr vaha 60 kilo-120 krat 60=7200mg

arrow
profile_image
Miaa
od 18. 1. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Efca: opravdu? to si mě moc nepotěšila, teď jsem si to počítala a za léčbu budu mít jen jednu třetinu té kumulativní dávky
Lidičky, stalo se vám někomu, že vám rostou bílé řasy? Nevím, jestli to má něco společnýho s isotretinoinem (nic jinýho mě nenapadá), ale jak mi padaj řasy, tak místo nich mi dorůstají nové úplně bílé. Začalo mi to tak po dvou měsících léčby a rostou pořád

mia
Dlouhodobá remise a počet relapsů jsou více závislé na výši celkově podané dávky než trvání léčby nebo denní dávce. Celková kumulativní dávka by měla být 120 - 150 mg/kg na dobu léčby.
mrkni na http://www.akne-lecba.cz/akne/index.htm pokud se ti nezobrazi rovnou o isotretionu-tak si den pro lekare a vsoupit a tam je info

arrow
profile_image
stevia
od 7. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

renula
Lekárke určite zavolaj, lebo práve silná bolesť hlavy a ďalšie iné príznaky signalizujú, že došlo k zlej kombinácii nejakých dvoch liekov...Ja som užívala trojkombináciu veľmi silných antibiotík na Helicobacter, ROA som potom musela vysadiť na 2-3 týždne, a dalo sa to vydržať. Ty si dávaš antibiotiká priamo do očí, tak si viem predstaviť,aké si mala problémy....ROA ostáva v tele ešte dlhú dobu, len je dôležité nebrať ich zároveň s antibiotikami...

arrow
profile_image
stevia
od 7. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

patrik
Mne lekárka na suchosť kože hneď predpísala EXCIPIAL Hydrolotio a celkom mi to pomáha... a myslím si, že keď sa niekomu už veľmi šúpe koža a má z toho nepríjemný pocit, treba ju určite niečim ošetriť a poradiť sa s lekárkou

patrik
ahoj...bral sem ráno 20 Mg a večer 10 Mg balení.... takže sem za tu dobu spotřeboval 5,5 krabičky 20 Mg a 5,5 krab. 10 Mg

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené