arrow
profile_image
renula
od 23. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Miaa

řasy me taky dost padaj co to beru, ale bile mi teda nerostou, bohuzel me ale padaj i vlasy, zacalo to tak po 2,5 mesici brani aknenorminu a i presto ze beru ruzne doplnky stravy +ovoce,zelenina,morska rasa - kazdy den, nedari se mi to zastavit, staci si hrabnout do vlasu a taham velke chomace NEVITE NEKDO CO S TIM??? padaji vam taky????myslela sem ze to prejde ale uz to budou 2 mesice co me tolik padaji

renula
bohuzel me ale padaj i vlasy, zacalo to tak po 2,5 mesici brani aknenorminu a i presto ze beru ruzne doplnky stravy +ovoce,zelenina,morska rasa - kazdy den, nedari se mi to zastavit, staci si hrabnout do vlasu a taham velke chomace NEVITE NEKDO CO S TIM??? padaji vam taky????myslela sem ze to prejde ale uz to budou 2 mesice co me tolik padaji
renula... mě taky začli padat už po 2 měsících a vlasy mám dlouhý cca po lopatky.. taky si stačí šáhnout a tahám chomáč...ještě ted' měsíc po dobráni roaccutanu .... ale protože mám hustý vlasy tak mi to vubec nevadí spiš naopak :+D .... a to plánuju ještě že si je nechám prostříhat páč moje vlasy jsou fakt abnormal hustý :+D

arrow
profile_image
Hadice
od 1. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj lidi, tak musim říct, že díky roaccuttanu už nemám vubec výstupky, žádný ppínky, jen ta červenost, ale to by mělo zmizet po vysazení.Fakt i okolí na to zlepšení strašně reaguje, já bych radši, aby neřikalo skoro nic, páč ani nevim, jak na to reagovat, ale je to příjené vlastně hrozně moc.Teď mám před sebou poslední necelý měsíc dobírání.za 3 týdny mi dojde HA Chloe a už jsem tady jednou řešila, jestli to vysadit pak nebo přejít na yadine kvůli hmotnosti.....rozhodla jsem se, že si nechám ještě jedno balení předepsat, abych zjistila, jestli když to budu brát, tak jestli se mi akné vrátí.Ale můj sen je vysadit i Chloe a nic se mi nevrátit ...to by bylo bájo, ale nepředpkládám v tomhle tom úspěch.Horší bude, jestli budu chloe užívat i dál po roaccuttanu a akné se vrátí stejně, to už bych se fakt zastřelila.

dejv90
ja mám to samý problém jako ty,no vlastně to není ani problém...to je po roaccutanu normální.Nic si z toho nedělej,teď nepoužívej žádné masti na pleť(řekla mi to doktorka) po cca 1rok když nezmizí všechny fleky tak pak můžes na chemický pealling nebo laser nebo něco takovýho měli by téměř všechny zmizet...
a myslíš že můžu použít ten collagen beauty ? ja jen že ho mám objednaný tak jestli ho můžu začít používat když už měsíc neberu roaccutane .. :+)

arrow
profile_image
patrik
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

renula
jak vysadis lek tak vypadavani vlasu ustoupi a časem se to vyrovna do normalu. az isotretinoin vyprcha z těla tak by to mělo byt uz ok, musime to vsichni vydržet ja mam taky spoustu vedlejšich učinku a ne moc pryjemnych ale zrovna u těch vlasu se mi projevili spise klady nez zapory zdase mi jako kdybych měl hustši porost a kvalitnějši vlasy takove zdrave na pohled a přijemne na dotek v přibalovem letaku je psane ze se muze objevit vypadavani vlasu a ve vzacnych prypadech zesileny rust, ale chceme přeci vsychni žit jako dřiv ne? a hlavně uz se neschovavat před světem ja akne mam pořad i po 5 a čtvrt mesice ale v koutku duse doufam ze az to doberu tak se to začne lepšit

arrow
profile_image
dejv90
od 20. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Karlos
nene,žádné masti protože isotretinoin je furt v těle...když už chceš tak aspoň za 1..2 měsíce a pochybuju že by tě pomohl ten colagen ale zkusit si to samozřejmě můžeš,za pokus to někdy stojí

dejv90

dík za odpověd'....já sem ted' byl právě v pátek u kožní a říkala že ona s collagenem zkušenosti nemá ale že bych to moh aji na ty jizvičky zkusit..tak snad to pomůže s tím hojením ....aspon' kdyby už vybledli ...přece jen jizvy starý 10 měsíců a skoro pořád stejně červený mě dosti štvou a jsou hlavně vidět :+( ... zítra by mi měl ten collagen přijít tak sem pak kdyžtak napíšu dojmy jak to hojí a tak ;+) ....... tak se zatím měj

arrow
profile_image
dejv90
od 20. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Karlos732
Chápu tě..protože ja jsem na tom uple stejně jako ty tak že mě to dosti(sere) tak se měj,hodně štěstí!

arrow
profile_image
vlada
od 27. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ln m

arrow
profile_image
patrik
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

hoši nevite někdo jestli mužu tak za tyden až vysadim aknenormin nasadit creatin? posilovani je muj život a diky aknenorminu jsem dost zhodil a potřeboval bych to nabrat zpět

arrow
profile_image
vlada
od 27. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

chodíš cvičit tak to máš se sypky beďary ?

arrow
profile_image
vlada
od 27. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zeptám se zítra trenéra a večer kolem půl osmé tady na fóru .

arrow
profile_image
Miaa
od 18. 1. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Efca: Děkuji za odkaz, akorát se mi to nechce nějak moc zobrazovat, ale to nejdůležitější jsem si přečetla. No, znovu jsem to přepočítala a opravdu mi vychází jen jedna třetina na celou léčbu. Tak snad se mi to kvůli tomu nějak nevrátí
Renula, Patrik, Karlos: vlasy - mě naopak léčba prospěla, protože se mi úplně přestali mastit, takže nejsou tak zatížený, nemusim je tak často mýt a nejsou zatěžovány mazem. Sice mi nezhoustli, nejsem ten velmi vzácný případ, ale rozhodně mám vlasy o sto procent lepší. Akorát ty řasy... snad se to vrátí do normálu po léčbě. Ještě že jsem holka a zamaskuju to řasenkou
Hadice: no s HA je to dilema... já se rozhodla jí úplně vysadit, protože jsem na netu narazila na spoustu článků o HA a postupně jsem zjistila, jaký svinstvo to vlastně je. Už to nechci. A navíc moje HA mi právě akné způsobila, nebýt jí, nemusim se teď vůbec léčit a jsem v pohodě.
Za chvíli budem všichni léčbu končit díky létu, tak jsem velmi zvědavá, co kdo bude psát, zda se mu to i po léčbě lepší, nebo se to někomu vrátilo...

arrow
profile_image
Hadice
od 1. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Miaa
Jo no HA je svinstvo....ale ty to máš jasný, že to chceš vysadit, když ti to způsobila právě antikoncepce.Mně zas antikoncepce hodně pomohla.No taky se těšim na léto, a i strašně k moři, protože tam vim, že to budu mít dobrý halvně díky moři a i když se to třeba vrátí hned až přijedu, tak si zkusim naplno užít těch 14 dní co tam budu.
- No dneska už je venku fakt pěkně, svítí hodně sluníčko, je možný že kvůli roaccuttanu je člověk citlivější na slunce i na rukách, ne jen na obličeji?páč mám uplně rudý ruce

arrow
profile_image
patrik
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

zdarec ja posiluju od 16let tet je mi19 za tu dobu jsem si udělal celkem atletickou postavu ale tet jsem hodně zhubl takže vypadam jak věšák na prádlo vis jak to myslim.ja sem nikdy extremně nesipal bral jsem akorat gainer a pil jsem syrovátkový nápoj protoze obsahu mnoho kvalitnich bilkovin a creatin jsem bral jenom chvili cska 2tydny protoze jsem měl nehodu na lyzich a pul roku jsem pak necvičil ale to je uz 2roky tet zase necvičim a pravě proto se ptam jestli bych ho mohl pak nasadit protoze vim co dokaze .akne z posilovani určitě nemam protoze do sebe nic zavratnyho necpu.steroidum se zasadně vyhybam a creatin jsem bral jen 2tydny takze akne mam z něčeho jineho

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené