arrow
profile_image
tynafialka
od 19. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na piper:
když říkáš, že akné nemusí být založeno na hormonech, myslíš si, že je většinová pravděpodobnost, že když vysadí někdo, komu antik. nijak nepomohla, že se to akné ještě zhorší? já totiž už delší dobu váhám nad tím, že vysadím, sice akné mám, ale zvykat si na horory, který tady nějaký holky po vysazení antikoncepce popisují, bych nechtěla :/

arrow
profile_image
wreven mojeid
od 13. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem brala na akné Minervu, Chloe ... od 15 do 19. Za jak dlouho bylo zlepšení si nepamatuju, po Minervě pleť opravdu dokonalá. V 19 v březnu jsem brát přestala a na podzim jsem byla celá popupínkovaná. I na zádech a v dekoltu , kde jsem to předtím opravdu neměla! Od podzimu s tím bojuju a zřejmě ještě dlouho budu.
Nevím, zda je vysazením antikoncepce, ale v vzhledem k mému věku (už bych měla mít snad období pupínků za sebou) si myslím, že je to tou největší příčinou. Nemyslím si tedy, že řešit akné antikoncepcí je ten nejlepší způsob.

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na tynafialka:
Tohle je hrozně individuální, těžko říct. Příčina může být u každého jinde. Ale jestli máš pleť pořád stejnou (jako když jsi HA nebrala), tak by to snad nemusel být žádný horor. Já vysadila antikoncepci nedávno na čtvrt roku a žádné změny nenastaly - akné bylo pořád stejné. Teď už čtvrt roku beru jinou HA a zatím spíš zhoršení nebo stejný, no nevím.
edit: neberu antikoncepci kvůli akné, tam už delší dobu vim, že vliv na tohle u mě nemá

arrow
profile_image
Saga
od 26. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě na pleť zabrala tak po dvou, třech měsících, ovšem lepšení ještě postupovalo Nedoporučuju ovšem potom vysazení

arrow
profile_image
Orina
od 9. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Monus: 5 let Diane! To buď ráda že seš zdravá a kašli na akné

To jo! Když jsem za nim po x letech na základně zdejších znepokojujících diskuzí naběhla, proč mi to předepisuju, že chci něco jinýho, tak se tvářil, jako co si to vymýšlím za blbosti. Nicméně velkým podkožním bolákům jsem se nevyhla, naštěstí to neni nějak extra moc. Potom mě ale zase málem zabil Jeanine a hlavně Azalií, po kterých jsem měla pekelný migrény. Akné se mi po vysazení zlepšilo a teď jsem to dost stáhla kokosovým oleje. Holt neni nad DOBRÝHO doktora!

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na wreven:
já mám to samé....hele brala jsem minervu, ale je to děsnej **** na játra...tak jsem si řekla, že se na prášky vykašlu a uvidim co to se mnou udělá...no co mi to udělalo se nedá popsat slovy...pupíky do půli zad, dekolt a ruce obsypaný....na obličeji záněty ...ale musím uporoznit, že jsem to měla takhle už předtím..takže antikoncepce jen překrývá problém, který se vyřeší až ve vyšším věku...ale já to i s bráchou mám dědičný...mámě se to všechno srovnalo až po druhým porodu...
ale radši budu brát prášky než vypadat jak jsem vypadala
jinak teď mám dienille a pleť mám jestě lepší...zabrala mi po cca 3 měsících

arrow
profile_image
curlicue mojeid
od 8. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

kolem 3 mesícu uvidíš výsledky ale po 3 letech jsme mela plet opravdu krásnou bez akne až na pár půpínků co se mi udělá a rozšířeným pórů a jizviček na což ani antikoncepce nepomůže

arrow
profile_image
curlicue mojeid
od 8. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Janissinka: hele brala jsem minervu, ale je to děsnej **** na játra...tak jsem si řekla, že se na prášky vykašlu a uvidim co to se mnou udělá...no co mi to udělalo se nedá popsat slovy

Taky beru minervu a už dlouho přemyšlím nad změnou nebo dokonce ji přestat brát uplně, ale vždykcy když čtu komenty co následuje pak... raději vypadat jak teď,, a ta dienille je lepší není to takovej sajrat, chtěla bych zmněu a když píšeš že ti taky pomohla.?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Monus
Prosim tě, co je to za blbost, že se pleť zhorší a pak zlepší, to si pleteš s Roaccutanem[reaguji]Orina:
Reaguji na tynafialka:
Pak nemáte hormonální akné a na to vám žádná antikoncepce nikdy nepomůže, na to jen Roaccutane[img]http
Mě zabrala hned, asi do měsíce
Jo a kdo má hodně hormonální akné, takové, že na něj samotná antikoncepce nestačí ( tzn. pomůže, ale není pleť dokonalá, tak ten potřebuje ještě androcure, alespoň ze začátku, se divim, že to žádnej gynekolog tak nedělá, protože když se přidá k Diane 35 , tak se pak po vysazení nevrátí,, skusim se dát link na článek

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nejde mi sem dát ten link, takže ten článek se jmenuje Akné dospělých žen

Já se bojím toho co nastane po vysazení. Po roce Diane mám teď skvělou pleť a nyní mám doma nově Chloe, začnu brát v neděli, ale co vím, tak je to prakticky to samé. Pokud by se akné mělo vrátit, tak budu brát antinu až dokud nebudu pomýšlet na dítě (což je zatím daleká budoucnost). Možná za rok vyměním Chloe/Diane za něco trošku slabšího. Ať je to zdravý nebo ne, radši si zkrátím život o pár let, než zažít to co před rokem - neskutečný depky, pocit méněcennosti apod. kvůli akné. Nyní mám díky anti mnohem plnohodnotnější život. Jinak žiju celkem zdravě, sportuju a chodím do přírody, tak mě antikoncepce snad nezabije Protože akné by mě zabilo (spíš bych se zabila já - neměla jsem ledajaké akné, ale hotový pohoří z akné) .. Takže at je Diana jakákoli, mně zachránila

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na elissa:
Mě taky

Já beru Jeanine 3 měsíce (moje první antikoncepce) a výsledky zatím žádné akorát na zádech mi zůstaly hnědé flíčky po akné a dál se tam netvoří, nevíte co s tím?

arrow
profile_image
CarolineSweet
od 22. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

minimálně 6 měsíců

arrow
profile_image
CarolineSweet
od 22. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Monus: já Diane beru už 8. rokem a nemám s ní žádný problém ...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené