arrow
profile_image
janula91
od 20. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na IIIlinka: Prosím a konkrétní odkazy na videa? nebo pod čím je mám hledat?

arrow
profile_image
Lillly1
od 31. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

cvičím skoro měsíc 15min denně doma a taky vidím výsledky,zpevnění.. akorát váha dolů nejde,ale to mi nevadí... mám 180cm/66kg

arrow
profile_image
zulajda
od 17. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Upravila jsi nako jídelníček? Jsem na tom stejne jako ty, cvicim skoro denne, ale nic.Je fakt, , že jsem rozezrana nejvice mám chute večer, myslela jsem jestli to není právě proto ze cvicim denne?!?!

arrow
profile_image
Lillly1
od 31. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na zulajda:
podle mě je dobrý cvičit každý den kratší dobu nebo ob den,ale dýl. Každopádně někdo zas tvrdí, že cvičit pár minut nemá žádný smysl.. si pak vyber pokud jde o jídelníček, tak snažím se jíst zdravěji,ale rozhodně nemám pocit,že se nějak omezuju... chutná mi totiž to,co se považuje za zdravé (celozrné pečivo, rýže, ovoce, zelenina, osvesné vločky, tvaroh, bílý jogurt, med, ryby atd.)

arrow
profile_image
zulajda
od 17. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Lillly1: Taky raději cvicim každý den 20-30min.akorat pak večer ujíždím na sladkém, něco dělám blbě!?!?Jinak celý den v poho

arrow
profile_image
Lillly1
od 31. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na zulajda:
dej si něco sladkého dopoledne, nebudeš mít chutě večer... řeším to např. celozrným pečivem s marmeládou, s medem, cottage plus tvaroh osladit medem a klidně tam dej lzičku nutely, ovoce... pokud máš chuť na něco slanýho,tak trošku popcornu, grahamové tyčinky nebo třeba trošku oříšků -nejlíp mandle,vlašský, ale ja miluju kešu jinak taky chroupu mrkvičku a občas bonbón, zabaví mě na dýl

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na zulajda: Jestli můžu poradit, taky si hlídej jestli nejíš málo. A jez pravidelně, i pokud necítíš hlad tak by sis co 3 hodiny měla něco malýho aspoň zobnout. Jsou na to různý názory, že jíst po 3 hodinách je pro tělo moc, ale mě se tato metoda osvědčila nejvíce. A to jsem s tím večerním vymetáním sladkého měla taky problém... Ale od té doby co si to opravdu hlídám, tak večer nemám problém a po večeři si dám max tak nějaký kefír nebo zeleninku

arrow
profile_image
Bazi
od 9. 9. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj holky,

cvičím cca měsíc (novoroční předsevzetí ) a chtěla bych zná váš názor. Předem říkám, že jsem se úmyslně nevážila ani neměřila, protože mým první cílem bylo, naučit se pravidelně každý den cvičit, mít z toho radost, těšit se na to a brát to jako každodenní rituál...

Zatím mám pocit, že se mi to daří...ale chci se zeptat, nepotřebuju radikálně hubnout, maximalně 5 - 7 kg, spíše potřebuju zmenšit zadek a stehna a kompletně vše zpevnit. Zvolila jsem zatím nejjednodušší postup. Nejprve stepper nebo rotanu 10 - 20 minut na zahřátí (podle toho na co jsem měla náladu) a pak posilovací cviky - střídala jsem na zadek, na stehna, na břicho plus jsem vždy udělala nějaký ten cvik na ruce...Myslíte, že tímhle stylem lze mého cíle docílit nebo minimálně nic nezkazit?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené