arrow
profile_image
Luc1
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte holky, takže po dnešním převážení, kdy mi váha ukázala 48,9 kg jsem se rozhodla navýšit né na 6900Kj ale na 9000kj. Tak doufám, že hubnout už dál nebudu.
A od zítřka začínám zase raději počítat, at se nedostanu tam, kam bych nechtěla.

Dnešní jídleníček:

SN: ovesná kaše s jablky, 20g mandlí
SV: 0,3l jablečného freshe
OB: 250g kuskusu, játra se štávou, talíř rajčátek
SV: zeleninový tvaroh, 70g fittnes chleba
SV. 50g tvarohu s trochou medu
VE: losos na grilu, grilovaná zelenina

A dneska jdu do akce, takže počítám tak s lahvinkou vínka.

Pohyb jsem dnes raději vynechala, mám strach, at nehubnu ještě víc.

arrow
profile_image
Valetta
od 25. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
dnes:
Sn: 10 g bebe, 25 g dobrá vláknina, 130 g bílý jogurt, 2 jahody, skořice, trocha kafe s mlíkem
O: brambory s tvarohem: 150 g brambor, kousek másla, tvaroh s cibulkou (nevážila jsem, asi 3 lžice vrchovaté)
Sv: skoro celá Margotka (neměla jsem ani chuť, ale zjistila jsem, že s únavou-psychická z učení- sahám po sladkým), ale ani mi moc nechutnala
Ve: míchaná vajíčka (1 celé vejce, 2 bílky, trocha másla, cibulka), 100 g cherry rajčat), kafe s mlíkem

Holky, co bych našla ve vašem nákupním košíku, kdybyste se vydaly na nákup jídla potravin v době hubnutí (jen pro sebe)?

arrow
profile_image
teruskaaa
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Valetta: co bych našla ve vašem nákupním košíku, kdybyste se vydaly na nákup jídla potravin v době hubnutí (jen pro sebe)?

sice teda nehubnu, ale napíšu, co obvykle nakupuju"
-hodně zeleniny:rajčata, řapíkatý celer(miluju, brokolici, salát
-ovoce:jabka, banány, pomeranče
-z pečiva ty lisované chleby a knackebrot
-polo mlíko, tvarohy, bílé jogurty, grácie od mullera, cottage, madeland light, máslo
-vysokoprocentní krůtí šunka, vajíčka, bílé tofu
-ovesné vločky, kuskus, pohanka, quinoa, basmati rýže, špaldová mouka na pečení
-cizrna, fazole
-tuňák (kupuju v olivovém oleji, ale pro tebe by asi byl lepší ve šťávě)
-ze sladkého sušené ovoce v bio a čokoládu(trocha podle mě neuškodí ani při hubnutí)
-tyčinky na sváču nakupuju ve zdravé výživě nebo DMku
-na slazení med a javorový sirup
-oříšky:mandle, vlašáky, slunečnice, arašídové máslo
-olivový olej a kokosový olej

tohle obvykle nakupuju a občas ve zdravé přihodím něco nového. naposledy to byly chia semínka (yummy a pohankové nudle

arrow
profile_image
LaCiudad
od 23. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak su z toho jelen ... před rokem jsem začínala na vaze na které jsem ted...
Dnešní jídelníček
vesné vločky 40 g
jablko 2 knackebroty 1 plátek 30% sýra zelenina
knackebrot 1 pl.30% sýr zelenina
jogurt dobrá máma
activia jogurt+ lupínky fitness,marmeláda... kousek pizzy
kuře(jen to maso)bez kuže + okurek

ještě se chci zeptat jak ste na tom se žvýkačkama ? já denně vyžvýkám třeba 2 balíčky..

Reaguji na teruskaaa: Nakupujeme úplně stejný sortiment. Chci se zeptat na ty semínka chia, slyším o nich poprvé. Teď jsem googlila a má to super hodnoty. Máš nějaký recept nebo užíváš před cvičením ten gel? A za kolik a kde se dají pořídit? Normálně zdravá výživa? Díky moc!

Tak přikládám můj jídelníček. Stravuji se tak zhruba půl roku a hlady rozhodně netrpím. Podařilo se mi shodit celkem dost, ale nehledím ani tak na váhu jako na cm. Na snídani můžu pořád ovesné vločky a ještě mě neomrzely. Každý den si dám před snídaní a večeří půlku grepu a přes den hodně piju. Cca 1,5l vody + 2l zeleného čaje. Před cvičením si dávám obvykle kostičku 80% hořké čokolády, takhle jsem se naučila na cvičení těšit. A mojí velkou slabostí jsou oříšky, ale denně max. hrstička.
6:30 1/2 grepu, 30g ovesných vloček ve vodě, lněné semínko, 1kiwi, 4mandle a posypané trochou kokosu
9:00 1plátek žitného Mestemacheru, natřený lehce Lučinou, na jedné půlce plátek 20% eidamu, na druhé kuřecí šunka 85%, kousek papriky, špenátu a okurky
11:30 100g Valašské kyšky, jablko
14:00 100g kuřecí maso, 40g kuskus, okurek, rajče
16:30 100g cottage, 1wasa, rajče, hrstka oříšků s brusinkami (cca 20g)
18:00 100g Valašské kyšky, 1bílek, 1wasa, rajče
20:30 1/2 grepu, 100g tvaroh, lněné semínko a lžička medu

arrow
profile_image
Caliptussea
od 13. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím Vás...ráda bych se přidala mezi vás, pokud mohu. 500 stránek, to nemůžu nikdy přelouskat ale tak zhruba jsem to projela ať mám trochu přehled. Zaujal mě ten vločkový koláč nebo jak mu řikáte který tu koluje, ten určitě zkusím (když jsem to řikala tchýni, že ho někdy udělám tak na mě čučela jak na blázna - také se snaží hubnout). Nebo jsem se díky vám naučila snídat ovesnou kaši, zjistila jsem, že je pro mě nejlepší, mám ráda sladké snídaně . A nové jsem vyzkoušela pohankové vločky a ty jsou tak odporný . Za posledních třičtvrtě roku jsem přibrala nějakých 8 kilo (nová práce a pohodlí s přítelem), no každý mi řiká, že je vidět že jsem šťastná, ale z měho těla určitě šťastná nejsem. Bojím se normálně říct svojí váhu, protože tady budu jediná "macatá" . Tak tedy: měřím 170 cm a o Vánocích jsem měla neuvěřitelných 78 kg vždy jsem si řikala že 70 nikdy nepřekročím, ale bohužel, jde to samo. Začátkem dubna jsem měla 76.6 kg (to jsem začala pročítat vaší diskuzi) a dnes je to 75,4 kg . Zapisuju si co sním a počítám KJ, jenže si nevím rady kolik těch KJ. Bavily jste se už o tom hodněkrát, ale třeba na Stobu mi vyšlo idělál pro hubnutí 5900 KJ a na MTE jak jste tu radily bazální metabolismus 6700 KJ tak to mi přijde docela velký rozdíl. Kdybych měla veřit MTE tak bych měla denně přijmout 7000 KJ (s pohybem) abych hubla? Přijde mi to moc. Děkuji moc za rady a určitě někdy přidám jídelníček aby jste mi ho okomentovaly co dělám špatně, když budete tak hodné .

arrow
profile_image
slunce4
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

zdravím holky, můžu poprosit o nejakou stránku, kde si hlídáte co jíte, tedy kj,kcal...dekuji

arrow
profile_image
Luc1
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak já dneska jídelák nepíšu. Od rána hřeším, jsem po akci a mám hrozné chutě!!

arrow
profile_image
Jitulin
od 11. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Inspirovala jsem se u vás a pro zajímavost změřila, jak na tom vlastně jsem...naposledy jsem byla přeměřovaná v prváku pro školní uniformu..a vypadá to následovně:
prsa: 85 cm (kde nic, tu nic)
pas: 63
boky: 89
stehno: 53
lýtko: 33
paže: 23
zápěstí: 13...takže tak. Ruky se snažím trochu zesílit, i když mám dost svalů, ruky pořád působí hůlkovským dojmem. Jinak výška 163 a dnešní váha (po vydatné snídani a skoro litru vody) 54,2 kg.

a jídlo:
sn: čokoládová ovesná kaše s banánem a kokosem, slazená medem - moje nejzamilovanější příchuť
trénink - 4 min tabata, 15 min stepper, 4 min tabata
sv: kiwi
ob: hrachová kaše a mrkvové pyré na cibulce, vařené vejce, plátek celozrnného chleba a zelenina
odpoledne se chystám na návštěvu, takže určitě něco sladkýho padne...

Jo holky, zkoušela některá tabatu? Je to intenzivní intervalový trénink, přísahám, že jsem po angličácích ke konci padla polomrtvá na hubu, ale naprosto šťastná, že jsem to dala!
a přidávám fotku včerejší večeře:

arrow
profile_image
mička
od 6. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, tak dneska jsem poprvé pekla skořicové šneky. Ještě nevím jak chutnají, to jdu teď zjistit, ale voní krásně

arrow
profile_image
teruskaaa
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji megienka: nějaký recept nebo užíváš před cvičením ten gel? A za kolik a kde se dají pořídit? Normálně zdravá výživa? Díky moc!

Ahoj, chia kupuju ve zdravé výživě. Nejsou sice nejlevnější, ale na jídle se nemá šetřit, že navíc dlouho vydrží, vždycky používám tak lžíci. Nejčastěji do ranní ovesné nebo pohankové kaše, večer vločky s chia, oříšky, něčím na oslazení a kořením smíchám s mlíkem a nechám přes noc v lednici. Ony ty chia vstřebají hodně vody a kaše je pak krásně hustá a krémová
Nebo si je nechám nabobtnat na ten gel v (ovesném) mlíku a pak rozmixuju s banánem a dalšími věcmi podle chuti do koktejlu. Když dáš mlíka míň, je to spíš pudink a chutná to skvěle.
Dál se dají použít místo vajíčka do pečení, dávám tak lžíci chia a 3 lžíce vody, nabobtnané na ten gel.
Taky si je občas sypu na saláty, do kuskusu, quinoi apod určitě je vyzkoušej

Reaguji na teruskaaa: Wow, tolik využití! Určitě vyzkouším. Děkuji moc

arrow
profile_image
Pučmeloun
od 20. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, takových nových tváří
Můj včerejší "volný" den dopadl tak, že jsem do sebe dostala asi 8500 KJ (vč. nějaké té čokolády ), rozbolelo se mi břicho a přišly střevní problémy Takže moje tělo si vyloženě říká o zdravou a vyváženou stravu.
Takže dnes:
SN: plátek žitného chleba s sýrovou Fit line pomazánkou, Caro s mlékem (byla jsem ve stresu před zkouškou, tak jsem toho do sebe nemohla moc nasoukat, i tak mi po té snídani bylo dost nevolno)
SV: banán
OB: tortila plněná grilovaným kuřecím masem, dresing, zelenina ("Pravá chuť Řecka" by Crosscafe )
SV: proteinová tyčinka
VE: zeleninový cottage, 1 vejce, 1 plátek žitného chleba, kedlubna
VE2: proteinový nápoj

Pohyb nebude žádný, protože včera jsem cvičila nové ZWOW od Zuzky Light a dneska jsem celá tak namožená, že budu ráda, když se zvládnu přesunout od počítače na gauč

arrow
profile_image
source
od 9. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dnešní jídlo:
Sn: ovesná kaše (50g vloček, 100g jablka, 10g madle a 10g rozinky)
Sv: bílý jogurt (150g), jablko (70g), potom jsem ještě uždibovala takže křehký chlebík 5g + eidam 20% 5g
Ob: zapečené brambory se sýrem a kuřecím masem
Sv: plátek celozrnného chleba (50g), eidam 20% (20g)
Ve: květákové placičky

Jinak dnes jsem byla na pohyb moc líná, tedy když nepočítám úklid bytu a podobné zábavné záležitosti.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené