Články autora Linda Kalašová

  • Sezóna saunování začala! Jakou saunu zvolit?

    Sezóna saunování začala! Jakou saunu zvolit?

    V zimě je sauna častým útočištěm. Umí prohřát celé tělo, zvyšuje imunitu, ulevuje od chronických bolestí, má pozitivní vliv na deprese, úzkost a nabízí skvělou relaxaci. Do které sauny se vydat, abyste se cítili komfortně?

  • Je zdravější sladká, nebo slaná snídaně?

    Je zdravější sladká, nebo slaná snídaně?

    Je snídaně nejdůležitějším jídlem dne? A je zdravější sladká, či slaná varianta? Univerzální odpovědi na žádné z těchto otázek neexistují, a přesto je to celé docela jednoduché.

  • Jaké potraviny zařadit do jídelníčku pro zdravé a krásné vlasy?

    Jaké potraviny zařadit do jídelníčku pro zdravé a krásné vlasy?

    Nedostatek některých látek ve stravě patří mezi nejčastější příčiny vypadávání vlasů a dalších problémů s nimi. Jaké potraviny mohou mít vliv na krásné vlasy?

  • Ryze české superpotraviny. Levnější a navíc...

    Ryze české superpotraviny. Levnější a navíc...

    Je konzumace superpotravin nutností nebo pouze trend, který nemá význam? Jak vypadají běžně dostupné superpotraviny a má smysl stavět na nich jídelníček?

  • Začínáte ve fitku? Učte se z chyb těch před vámi

    Začínáte ve fitku? Učte se z chyb těch před vámi

    Začátky v posilovně mohou být těžké nejen kvůli dezinformacím, kterých je plný internet. Často jsou na vině i ti, kteří nováčkům doporučují nejmodernější trendy ve cvičení, přitom stará škola často funguje nejlépe. Jakým chybám se vyhnout?

  • A cenu za nejzdravější oříšek získává...

    A cenu za nejzdravější oříšek získává...

    Ořechy patří mezi skvělý zdroj živin, který splňuje parametry zdravé a nutričně bohaté potraviny. Většina ořechů obsahuje zdravé tuky, vlákninu, bílkoviny a řadu vitamínů a minerálních látek. Vzali jsme si některé druhy oříšků pod drobnohled a zjistili jsme, že všechny jsou zdravé, jen každý trochu jinak.

  • Svaly bez posilovny? Jdete to!

    Svaly bez posilovny? Jdete to!

    Líbí se vám vypracované tělo, ale chození do posilovny vás nebaví? Celkové zdraví a fyzickou zdatnost nemusíte budovat jenom v posilovně. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak si udržet svaly a sílu i bez pravidelné návštěvy fitness centra.

  • Svůdné řasy bez řasenky

    Svůdné řasy bez řasenky

    Dlouhé řasy jsou snem většiny žen, avšak ne každá z nás touží po umělých řasách. Na řadu pak přichází každodenní líčení řasenkou. Jenže co si budeme povídat, stojí to čas, peníze a ne vždy je výsledek uspokojivý. Výrobci proto přišli s dalším řešením – růstovými séry. Jsou v tomto směru účinné nebo jde o vyhozené peníze?

  • 6 tipů, jak si užít cvičení v horkých dnech

    6 tipů, jak si užít cvičení v horkých dnech

    I když se v posledních dnech mírně ochladilo, léto ještě zdaleka nekončí. Pokud trávíte volný čas u vody, dají se vedra v klidu přečkat. Jenže co dělat, pokud vás celodenní lenošení nebaví a raději byste si dali pořádně do těla? Jde cvičit i v tropických vedrech nebo je lepší se na sport v létě úplně vykašlat?

  • Jak na kvalitní spánek během horkého léta

    Jak na kvalitní spánek během horkého léta

    Horké letní noci dokážou pořádně zatočit s kvalitou spánku. Jak se s vedrem v ložnici vypořádat, abyste se během noci nebudili zpocení a ráno bez energie?