Články autora Linda Kalašová

  • Víme, proč máte pořád hlad a nehubnete

    Víme, proč máte pořád hlad a nehubnete

    Pronásleduje vás častý pocit hladu, mnohdy doprovázený kručením v břiše, i když jste před necelou hodinou snědli plný talíř jídla? Existuje několik příčin, které způsobují, že se většinu dne cítíme hladoví a nemůžeme se zbavit myšlenek na jídlo.

  • Chodíte ke kartářce? Karty za vás nerozhodnou

    Chodíte ke kartářce? Karty za vás nerozhodnou

    Vytvořili jsme si svět, ve kterém máme svobodný výběr budoucnosti a mnoho možností. Jenže současně s tím vším zažíváme větší nerozhodnost, strach z neúspěchu a špatné volby. Jaký to má dopad na naše životy?

  • Připomeňme si nejčastější mýty ve světě fitness, kterým mnozí stále věří

    Připomeňme si nejčastější mýty ve světě fitness, kterým mnozí stále věří

    Dali jste si novoroční předsevzetí, že začnete žít zdravěji a zhubnete? Pokud jste to mysleli vážně a se zdravým stravováním a cvičením jste po týdnu nepřestali, přijde vám vhod přehled častých fitness mýtů, které vám mohou vaši cestu k cíli znesnadňovat.

  • Dokážou spolu ve vztahu fungovat dva dominantní partneři?

    Dokážou spolu ve vztahu fungovat dva dominantní partneři?

    Najít toho pravého partnera pro vztah není vůbec jednoduché. Když už ho najdeme, může nastat další komplikace a tou je udržet vztah v rovnováze. Mírná asymetrie, kdy se partneři ve všem neshodou, obvykle závažný problém nepředstavuje. Jenže co když jsou oba partneři ve vztahu výrazně dominantní, nebo je žena příliš v mužské energii?

  • 5 tipů, jak naplnit svá fitness předsevzetí

    5 tipů, jak naplnit svá fitness předsevzetí

    Patřím k lidem, kteří si na Nový rok nedávají žádná předsevzetí. Když chci něco opravdu změnit, udělám to kdykoliv během roku a ne jen proto, že je to jakási tradice. Kromě toho klasická novoroční předsevzetí v drtivé většině případů nevydrží. Pokud si na předsevzetí potrpíte a dali jste si za cíl dostat se do kondice a zhubnout, mám pro vás pár tipů, jak si udržet motivaci.

  • Co páry drží pohromadě? Podle nových poznatků z psychologie a medicíny to není sex

    Co páry drží pohromadě? Podle nových poznatků z psychologie a medicíny to není sex

    Pokud jste až doteď věřili tomu, že pravidelný sex je pro vztah důležitý, pravděpodobně se budete jen těžko ztotožňovat s výzkumy z oblasti psychologie a medicíny, které tvrdí, že sex není to, co partnery drží u sebe. Prý je to přesně naopak!

  • Staňte se biohackerem a změňte svůj život k lepšímu

    Staňte se biohackerem a změňte svůj život k lepšímu

    Biohack nebo biohacking je poměrně nový pojem, který má obrovský potenciál se postupně rozšiřovat. Jde o různé způsoby, jak měnit své vnitřní i vnější prostředí, abychom mohli lépe kontrolovat a optimalizovat fungování svého těla a mysli.

  • Vyzkoušejte měsíční alkoholový detox. Bude se vám lépe spát a zhubnete

    Vyzkoušejte měsíční alkoholový detox. Bude se vám lépe spát a zhubnete

    Pod pojmem detox se dnes skrývá ledacos. Často jde o dobře promyšlený marketingový tah prodejců a výrobců přípravků. To ovšem neplatí o alkoholové abstinenci, kterou doporučují odborníci z řad lékařů, výživových poradců i fitness trenérů.

  • Jak si ulehčit život s Crohnovou chorobou správným výběrem jídla a sportem

    Jak si ulehčit život s Crohnovou chorobou správným výběrem jídla a sportem

    Život s Crohnovou chorobou nebo ulcerózní kolitidou není jednoduchý. Tyto nespecifické střevní záněty postihují nemocné dlouhodobě, často celoživotně. Typicky se střídají různě dlouhá období klidu s fázemi aktivace nemoci, což nemocnému způsobuje fyzickou i psychickou zátěž. Může nemocnému ulehčit život správně sestavený jídelníček a sport?

  • Naučte se efektivně regenerovat. Vyzkoušejte 5 tipů regenerace po tréninku doporučovaných odborníky

    Naučte se efektivně regenerovat. Vyzkoušejte 5 tipů regenerace po tréninku doporučovaných odborníky

    Pravidelně cvičíte, přesto se vám stává, že se po tréninku nemůžete další dny ani hnout? Na vině je svalová horečka, kterou může způsobovat špatný trénink nebo nedostatečná regenerace. Jak správně regenerovat a vytěžit ze sportu pro své tělo maximum?